Altijd maar hoofdpijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Re: Altijd maar hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 19:24

Bedankt iedereen voor z'n reacties. Zo zie je dat het aan alles kan liggen, bepaald eten, de pil, je nekwervels? Wie zal t zeggen wat et is ... Nu wil ik natuurlijk wel wat actie ondernemen. Misschien een andere pil? (al denk ik niet dat dit het is, aangezien ik het al had, voordat ik aan de pil ging). Ik ben niet zo thuis in een orthomanueel therapeut en een ostepaat. Wat is het verschil hiermee?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:03

Denk ook dat de ene er gevoeliger voor is dan de andere. Ik ben door het stoppen met de pil jarenlang klachtenvrij geweest maar nu is het de laatste maanden toch weer raak. En goed ook. Heb vanaf vorige week donderdag tot en met zondagmiddag migraine gehad. Ik heb zelfs 300mg Tramadol genomen omdat ik er gek van werd. Wel de hele dag stoned maar het heeft geholpen. Nu ben ik moe, heel moe. Zo'n 4 daagse aanval maakt je echt kapot.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 04:41

Ik heb ook al een aantal jaar altijd hoofdpijn. Bij de fysio werd het alleen maar erger, dus ik weer terug naar de HA. Ze zijj het momenteel aan het uitzoeken. Wordt vandaag weer gebeld, maar ik ben er ondrtussen zo klaar mee, ik wil er gewoon vanaf.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 05:13

eempiej schreef:
Bij mij heeft een homeopaat erg geholpen!!! en kwamen we er achter dat ik over gevoelig ben voor een bepaald hormoon wat dus in mijn pil zat. Door stop week e.d. schommelde dat steeds en het was een paar keer per week raak. Andere pil zonder hormoon gaat nu eigenlijk heel goed.

Mocht ik nog eens migraine krijgen gebruik ik 'Daro hoofdpijnpoeder' gewoon bij de Etos te verkrijgen. Dit werkt bij mij echt super (beter dan hele zware medicijnen)

Het is ook wel heel herkenbaar dat op de rustdagen de migraine komt, is geloof ik ook een speciale naam voor. Ik kon de klok altijd gelijk zetten op zondag ;)

Bij mijn moeder ook, die heeft (door onze liieeevvve dokter dus bijna 2 jaar met migraine gelopen: "nee mevrouw het komt niet door de pil')

Die gebruikt Sumatriptan, en geen alcohol/oude kaas enz...