. Ik weet precies welk teken ik erop wil hebben... K vidn het alleen heel eng om de tattoo te laten zetten... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik weet precies welk teken ik erop wil hebben... K vidn het alleen heel eng om de tattoo te laten zetten... 
Sam2 schreef:Ik heb een redelijk brede tattoo rondom mijn pols en ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakte qua pijn. In mijn ogen maakt het geen R**t uit waar je hem zet, irritant gevoel is het toch. ( ja, irritant inderdaad. Althans zo heb ik het ervaren, echt geen helse pijnen geleden hoor!)

Tattoo op mn pols was zó snel klaar dat ik het nauwelijks een vervelend gevoel vond

Maar goed, hij is heel makkelijk te verbergen, met een gemiddelde trui of een gewoon t-shirt zie je m al niet.. Op mn pols was ook een heel bewuste keuze, als ik mn horloge om heb zie je m niet. Veel kennissen wisten niet eens dat ik die had tot ik een keer mn horloge was vergeten om te doen
Op mn werk (kantine) helemaal leuk, daar moet je officieel afplakken als een tattoo zichtbaar is, vanzelfsprekend mag je geen horloge om.. Ik heb die op mn pols al iets van 2 jaar, tot nu toe 1 collega die t is opgevallen
Sowieso, je wordt ook een keer ouder, dan ben je ook blij als je makkelijk kunt verbergen.. Chantaliiejj schreef:Je moet zelf een plek kiezen voor je tattoo de ene plek is gevoeliger dan de ander ik heb een tattoo op me voet laten zetten ik had helemaal geen pijn ik voelde natuurlijk wel wat door die naald die in me huid werd geprikt.
Je moet hem zelf neer zetten waar je wil ik weet niet wat voor beroep je hebt maar bij sommige beroepen mag geen tatoeage zichtbaarder zijn
Ik heb toch best wel een hoge pijngrens en heb nu twee (impulsief gezette) tattoo's waarvan men zegt dat dat gevoelige plekken zijn. Ik heb er namelijk eentje op mijn schouderblad (op bot) en eentje op mijn middelvinger van mijn rechterhand. Ik ga er zo weer voor zitten hoor, geen probleem (zal ook nog wel gebeuren want heb altijd gezegd dat ik er uiteindelijk vijf wil)
Ken ook mensen die flauwgevallen zijn van de pijn tijdens het zetten. Wat ik zeg, ligt helemaal aan de persoon
Vond het iig onmogelijk te bepalen waar en wat ze op een bepaald moment aan het doen waren..
'' 
op je arm oid is zo in your face (waar je overigens later nog problemen mee zou kunnen krijgen op het werk, hoe ouderwets en preuts dat ook eigenlijk klinkt, ik ken zat mensen die het moeten verbergen op het werk).