Het gaat beter, heb nu Betadinezalf en zit regelmatig op een dag in de Biotex! Ik zie vooruitgang
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het gaat beter, heb nu Betadinezalf en zit regelmatig op een dag in de Biotex! Ik zie vooruitgang
volgensmij vvel, vvant ik hield ze meestal gevvoon bij snapje?
Ik ga er nu zeker op letten en hoop echt dat de pedicure het kan verhelpen vvant het doet vvel zeer soms! 
Toen heeft het lekker gebloed
Hopelijk helpt dat om het vuil eruit te krijgen, daarna direct nu net in Biotex geeest dik 10 min. en een heel dun laagje Betadine zalf aangebracht: Dit is het resultaat voor zover: (Als je niet tegen bloed kan kan je beter niet klikken, het is maar een klein beetje maar toch even een vvaarschuing
)LauraKiara schreef:Vjestagirl schreef:Dat helpt niets... Dat is misschien 45 graden, nogsteeds perfect voor bacteriën
Maakt niks uit omdat de Soda / Biotex de bacterien zelf al dood
Soda en biotex zijn schoonmaak middelen, geen desinfectanten. Het is bedoeld om je wond 'lekker schoon' te spoelen, waar je het eigenlijk alleen maar erger maakt.
. Quote uit ander topic:Citaat:Dokter heeft eerst even gekeken en gedrukt, wat al niet te harden was. Had vriendje meegenomen voor de steun, en daar was ik met de verdoving héél blij mee! Dus op die tafel gaan liggen. Dokter had eerst een elastiekje om mijn teen gedaan om het te stuwen, dus er kwam nóg meer druk op. Deed ook machtig zeer. Toen kwam de verdoving, maar door de druk van de rommel die in mijn teen zat, en door de druk van het stuwen knalde er een stuk open. Verdoving spoot er weer uit, pus en rommel spoot eruit. De verdovingsspuit deed al hellig zeer. Heb de handen van vriendlief helemaal fijn geknepenMaar toen moest er nóg een keer zo'n spuit in. Gelukkig was het toen goed verdoofd, en heeft hij alles losgesneden/geknipt. Bloeden als een gek, en een vieze ontstekingslucht wat eruit kwam
Toen heeft hij het ingegroeide stuk eruit geknipt, beetje schoongemaakt en verbonden.
Heb het vanmorgen zelf even schoongemaakt en opnieuw verbonden
). Voor jou zie ik nog hoop