Ik heb het ook twee keer gehad. Helaas zat ik toen in Oostenrijk. Toen twee dagen plat gelegen. Op vakantie kreeg ik het weer, toen gelukkig maar een dag platgelegen. Bij terugkomst naar de dokter geweest en die kon er niet meer dan duizelingen van maken. Ik had toen waarschijnlijk last van verstopte buisjes in het evenwichtsorgaan. Ik zou toch even een belletje plegen naar de HA, al is het alleen om te vragen wat het beste te doen. Weten ze er in ieder geval vanaf, en mocht het erger worden kan je vaak zo terecht.
T was een stuk minder geworden, kon ook weer redelijk normaal lopen. Na het eten is het weer erger geworden. Eigenlijk zou k weer in bed moeten gaan liggen, maar k ben zo blij dat k er ff uit ben dat k toch maar heel eigenwijs op de bank blijf zitten.
Ondertussen heb ik mijn moeder moeten beloven dat ik mijn telefoon overal mee naar toe neem, en wil mijn vader morgen wel naar me toe rijden om mee te gaan naar de huisarts.
Rare tijd voor updates, maar k kan niet slapen. Ik voel me stukken beter. K ben benieuwd hoe k me morgen vroeg voel, maar zoals t er nu uitziet was het een 1 daags ietsje
Nadat ik gisteravond niet kon slapen tot 4 uur ben ik als een blok in slaap gevallen. Om 8 uur ging de wekker, en toen heb ik even rond gelopen, maar ik voelde niets meer, dus maar niet de dokter gebeld en terug gaan slapen. en nu ben k n half uurtje wakker, en ik voel me prima... Geen idee wat het nou geweest is.