..........gister tot 230 bij een paard met koliek gewaakt....vanmorgen om 6u wakker......vanmiddag moest hij ingeslapen worden.....pffff ik zit even te vol....
ik heb er de laatste tijd ook weer last van dat ik niet in slaap kan komen. Meestal ga ik tussen 11 en twaalf naar bed, en sta voor half 9 weer op. Ik heb minimaal 6u slaap nodig. Maar nu lig ik zo tot 3u wakker en kan gewoon niet in slaap komen
Ik heb er al mijn hele leven last van. Ik heb weet ik niet hoeveel onderzoeken gehad, maar mijn bioritme is gewoon 'vast' en wil ik het op een andere manier dan lukt het niet. Mijn ritme is rond 11 uur slapen. En je kunt je natuurlijk wel voorstellen dat een kind van 10 dan alláng hoort te slapen. Nu ben ik 15 en ga meestal rond die tijd slapen. Het gaat nu dan ook een stuk beter!
Ik heb van de dokter melatonine pillen, daar word je moe van. maar ik heb hetzelfde als jou, ik ben wel moe, maar kan gewoon niet slapen.
Tja dus tips heb ik eigenlijk niet voor je..... ja leer er mee leven maar daar heb je niks aan
Juangi
Geplaatst: 14-07-11 23:53
niek_aaron schreef:
..........gister tot 230 bij een paard met koliek gewaakt....vanmorgen om 6u wakker......vanmiddag moest hij ingeslapen worden.....pffff ik zit even te vol....