Simone0308 schreef:joozz schreef:ik heb alleen smetvrees voor (zoals ik het noem) menselijk vuil
![]()
Bij de paarden of in de tuin (werk zelfs in de agrarische sector) heb ik er totaal geen last van, kom dan ook regelmatig onder de prut thuis....Dit noem ik natuurlijk vuil
Maar deurkrukken, toiletten, hotels etc. brrrrrr daar krijg ik dus direct smetvrees kriebels van(draag in metro's bijv. handschoenen om je aan die vieze stangen vast te houde
) Heb dus ook altijd desinfectiespul bij me.... en raak zo min mogelijk deurkrukken enz aan.
Haha, jaaa hier ook bekend! Bij mij komt het met vlagen, als ik me goed voel is het minder, als ik niet lekker in m'n vel zit is het erger.
Bij de paarden of m'n andere beesten (honden, katten) heb ik er helemaal geen last van.
ja dat herken ik ook, als ik ff wat minder in mn vel zit wordt het bij mij ook erger. Vroeger probeerde ik het ook te verbergen, maar inmiddels maak ik en bekenden er grapjes over. Op verjaardagen bijv. knikken vrienden naar me, ik houd dus ook niet van dat gezoen op verjaardagen
Daar wordt dan wel hard om gelachen
) menselijk vuil
(draag in metro's bijv. handschoenen om je aan die vieze stangen vast te houde
Thuis moet mijn bed trouwens wel schoon zijn.