? Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
gitje65 schreef:Zo min mogelijk suiker gebruiken, dus suikervrij drinken en minder snoepen! Scheelt echt! Google ook maar eens op Candida; als je dat hebt, heb je veel last van vaginale schimmelinfecties. Het is echt lastig. Ik pb je ook even.
Focussed schreef:Als het chlamydia is zou het niet weggaan van een tablet Flucozanol...
Bedankt voor alle overige reacties!
Amazone77: Wat is dat precies? Nog nooit van gehoord, zal eens googlen...
Urine is al eens op kweek geweest en kwam niks uit!
Mareng schreef:Focussed schreef:Als het chlamydia is zou het niet weggaan van een tablet Flucozanol...
Je kan het allebei hebben.. Heb je weleens laten checken op chlamydia?

Focussed schreef:Als het chlamydia is zou het niet weggaan van een tablet Flucozanol...
Focussed schreef:Ik heb vandaag dat Multi Gyn Acti Gel gehaald, ben benieuwd. Het is wel eigenlijk voor bacteriele vaginose maar het houdt ook de goede bacteriën in stand, en dat is wat ik nodig heb. Ben benieuwd.
_Inga schreef:Focussed schreef:Ik heb vandaag dat Multi Gyn Acti Gel gehaald, ben benieuwd. Het is wel eigenlijk voor bacteriele vaginose maar het houdt ook de goede bacteriën in stand, en dat is wat ik nodig heb. Ben benieuwd.
Die prikte bij mij heel erg! Maar dat bleek achteraf denk ik ook door de allergische reactie te komen
__Suzanne__ schreef:gitje65 schreef:Zo min mogelijk suiker gebruiken, dus suikervrij drinken en minder snoepen! Scheelt echt! Google ook maar eens op Candida; als je dat hebt, heb je veel last van vaginale schimmelinfecties. Het is echt lastig. Ik pb je ook even.
Een vriendin van mij is er inderdaad vanaf gekomen door een speciaal dieet met weinig suiker...
) Focussed schreef:Ik heb vandaag dat Multi Gyn Acti Gel gehaald, ben benieuwd. Het is wel eigenlijk voor bacteriele vaginose maar het houdt ook de goede bacteriën in stand, en dat is wat ik nodig heb. Ben benieuwd.
Nagini schreef:Hoezo hoeft je vriend niet behandelt te worden?