lampenkap schreef:Ik weet niet of er kans op herstel is... Bij 1 voortand is er sowieso al botschade en dat komt niet meer goed. Deze tand is nu binnen 24 uur al los gaan zitten en scheef gaan staan. De tandarts wil mij niet echt veel uitleg geven dus google ik nu maar waarbij ik mijzelf natuurlijk al helemaal gek maak maar heb ook niemand aan wie ik vragen kan stellen...
Teruggetrokken bot komt niet meer terug, het proces kan wel geremd worden en in sommige gevallen tot stilstand worden gebracht. Zo snel mogelijk een parodontoloog of een mondhygiëniste bellen, het is belangrijk dat alle plaque en tandsteen op een professionele manier wordt verwijderd om erger te voorkomen. Niet jezelf gek gaan lopen maken met de verhalen die je vindt via google! Niemand hier kan vanaf zijn pc bij jou in de mond kijken, je zult echt langs een professional moeten gaan die jou serieus neemt!
Wat ik uit je verhaal opmaak (opeens opkomende pijn e.d.) gok ik dat je parodontitis necrotiserend is geworden, zo snel mogelijk naar de parodontoloog of mondhygiëniste dus!