Maaikee43 schreef:Misschien past het hier in.. hoef ik geen topic te openen.
Ik ben al meer dan een jaar echt heeél down, snel moe, sago, nergens zin in, lui en ga zo maar door. Ook heeel duizelig!
Ik eet geen groente, dus heb echt vitamine te kort. Vrijdag was mijn nicht bij me en die slik rode rondje pilletjes voor vitamine te kort. Ik had er eentje op, en was meteen wat levender en voelde me op me gemak was niet zo snel moe. Maar nu heb ik het toch weer half dood.. Nergens zin in, geen zin om naar vriendinnen te gaan. Wie o wie kan mij helpen??
Groenten eten.
Ik vind groenten echt niet lekker maar toch eet ik het. Vroeger lustte ik niks, tegenwoordig wel. Alleen gekookte wortels, peultjes enz. krijg ik echt niet naar binnen. Maar het is zo belangrijk.. ik ben zo blij dat mijn ouders mij echt verplicht hebben vroeger om er minstens 5 van alles altijd te eten. Worteltjes gekookt lust ik nog steeds niet, maar bijv. boerenkool, hutspot, spinazie, sperziebonen enz. lust ik nu wel allemaal. Fruit eten heb ik nooit problemen mee gehad maar mijn god.. hoe krijg je het voor elkaar op te leven zonder groenten, fruit en vis? Dan eet je enkel brood/aardappelen/pasta en vlees? 
Ts ik wens je heel veel succes! Ik hoop voor je dat je snel resultaat krijgt van je nieuwe leefstijl en je snel weer wat beter voelt