Mischa schreef:Eleionomae schreef:klinkt als een suiker verslaving.. Heb ik ook gehad, toe ben ik 3 week lang het Southbeach dieet gaan volgen, dat is 3 week lang vrijwel geen suikers (ook geen fruitsuikers) en sindsdien gaat het veel betert was echt pittig, maar het heeft bij mij wel geholpen. Volg verder overigens niet het south beach dieet maar had via via gehoord dat die eerste 3 weken je helpen van je suiker verslaving af te komen en je lijf weer een normale suikerspiegel geeft (dus niet die dips en highs waarin je wel/niet naar suiker verlangt)
Wat mag je dan wel eten? want er zit in zoveel voedsel suiker, dus hoe heb je er tijdens die 3 weken voor gezorgd dat je niet om gevallen bent van de honger?
Veel vlees, vis en groenten. En eieren haha. Maar ook zuivel enzo mag gewoon. En echt ik had absoluut geen honger
vaak kreeg ik de hoeveelheden niet eens op!
t was echt pittig, maar het heeft bij mij wel geholpen. Volg verder overigens niet het south beach dieet maar had via via gehoord dat die eerste 3 weken je helpen van je suiker verslaving af te komen en je lijf weer een normale suikerspiegel geeft (dus niet die dips en highs waarin je wel/niet naar suiker verlangt)
heel herkenbaar; heb ook altijd zin in snoep; hoe kleuriger/chemischer het eruit ziet, hoe liever ik het wil hebben
hier is de 1kg bak met snoepveters al bijna leeg binnen een dag
ach ja zolang je er niet dik van wordt en je verder goed voelt..lekker eten toch! ik verbied mezelf bijna nooit meer wat, word je leven niet leuker op en als ik vind dat ik wat aangekomen ben; dan maar wat meer sporten !