Ik heb even wat medelijden nodig..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

Re: Ik heb even wat medelijden nodig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:11

Hoezo mag je niet douchen als je amandelen zijn gewijderd ? Niet naar buiten mogen ? :=

Bij mij zijn ze ook een jaar of 2 geleden eruit gehaald.. de KNO arts waarschuwde idd al dat het goed pijn kan doen op "latere" leeftijd (als je geen kind meer bent) Ijsjes eten deed bij mij net zo goed pijn.. Slurpte maar wat vla en water naar binnen..
Ik dacht dat je juist zoveel mogelijk moest slikken, des te eerder was je er vanaf :P

Veel beterschap, nog even doorzetten en ben je er vanaf :(:)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:13

veel beterschap :(:)

en af en toe zielig zijn kan best lekker zijn :D Moet ook kunnen.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:43

Oh, ik mocht ook niet douchen de eerste week, geen te warm eten, geen hete thee, niet sporten, niet schreeuwen ,geen stress etc. Ik heb de ingreep in Duitsland laten doen, daar mocht ik meteen vier dagen in het ziekenhuis blijven. Daarna heb ik drie weken bijna niks, tot heel weinig mogen doen ivm de wonden in je keel. Als je bloedruk te veel stijgt heb je kans dat het weer opengaat en moet de bloeding operatief dicht gemaakt worden. Het ergste vond ik trouwens de oorpijn! Als ik 's nachts bewoog gingen mijn oren zo'n pijn doen dat ik echt kon janken.

Ijsje eten vond ik trouwens vreselijk, want dat brandde allemaal zo erg. De eerste week heb ik alleen watermeloen gegeten en daarna telkens maar kleine porties genomen. Na drie weken was ik weer helemaal normaal en had nergens last van, dus het is even doorzetten...

Beterschap TS :(:)!

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:43

haha medelijden heb ik dan niet, maar ik heb wel medeleven met je hoor! :P arme jij :(:)

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:46

Beterschap en een dikke knuffel en veeeeeeeeel medelijden,..

Afbeelding

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 20:13

Na, ik ben inmiddels een week na de ingreep. Het wordt nu dragelijk eindelijk. Praten gaat weer beter en ben weer wat beneden en buiten geweest. Kan ook weer een beetje eten gelukkig, had honger, maar kreeg er echt niet veel in..Ijs bevalt niet heel goed eigenlijk, ondanks de adviezen. Heb het idee dat het daar slechter van word dus drink nu handwarme thee met lots of hunny! Dat gaat het best.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:16

Ijs maakte het bij mij inderdaad ook niet fijner, maar dat doet eigenlijk niets ;) Alles wat je slikt (en met name eet!), komt langs die wond en je hebt ook kans dat iets blijft 'hangen' aan het korstje, dat doet echt vreselijk pijn. Nog even doorzetten en je bent helemaal van de pijn verlost :(:)