Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rocymax schreef:Zelfs nu, nu ik dit topic geopend heb, overvalt me weer het gevoel van "had ik maar niets gezegd" en "ik overdrijf vast".
Ik vind het heel moeilijk om dit toe te geven.
Ik ga in de winter altijd een paar weken naar Nederland toe, dat is mijn vakantie.
Sassol, blokkeren medicijnen je hele gevoel, kan het ook daardoor komen dat ik me zo moe en afgestompt voel?
rocymax schreef:Zelfs nu, nu ik dit topic geopend heb, overvalt me weer het gevoel van "had ik maar niets gezegd" en "ik overdrijf vast".
Ik vind het heel moeilijk om dit toe te geven.
Ik ga in de winter altijd een paar weken naar Nederland toe, dat is mijn vakantie.
Sassol, blokkeren medicijnen je hele gevoel, kan het ook daardoor komen dat ik me zo moe en afgestompt voel?
justdiesel schreef:Plus dat AD je gevoelens ook helemaal afstompt....
lisa_pluisje schreef:justdiesel schreef:Plus dat AD je gevoelens ook helemaal afstompt....
Welnee, ik slik het al jaren en ben er geweldig van opgeknapt.
Even On topic, lieve tekstschrijver, je moet eens even de balans opmaken of je weegschaal niet een beetje te scherp naar inspanning
neigt, inspanning ontspanning moet nl in evenwicht zijn anders loop je op den duur vast.
Je kunt me wel pb en.
Oja en prik je schildklierwaarden eens, dat is vaak ook een addertje onder het gras.