Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BSensation schreef:fannetje schreef:Je kunt dus wel langskomen, maar dat komt jou niet uit.... Dan maar een week wachten zou ik zeggen.
Dat jij niet eerder kan is niet het probleem van een huisarts, zou als je er toch naar wil laten kijken er toch even tijd voor vrijmaken.
HAP is er ALLEEN voor spoelgevallen buiten werktijden en niet voor mensen die niet tijdens werktijden kunnen. En nee je kunt niet op de EHBO zomaar langsgaan, moet je eerst langs een huisarts zijn geweest. Bij ons zit dat in dezelfde hal, maar dat kan per plaats verschillen.
Het is niet zo dat het me niet uitkomt zoals jij het zo 'mooi' verwoord. Als dat het enige was dan zat ik er vandaag nog. Maar het is gewoon ONMOGELIJK. Ze hebben rare tijden waarop ik langs zou komen wat niet mogelijk is met mijn werk. Ik werk 30 min. rijden (zonder evt. files) van mijn werk af en zitten op onze werkplek met zieke collega's en dus geen extra mensen die even anderhalfuur kunnen invallen. ZIJ hebben niet voldoende mankracht om iedereen netjes te kunnen helpen en daar tijd voor te maken, tja dan schiet het van geen kant op natuurlijk.
heb gisteren nog een poging gedaan tot paardrijden maar ben ik na 15min. op terug gekomen... word de komende tijd veel longeren/grondwerk etc. Soort vakantie voor paardlief!
Truf schreef:BSensation schreef:Sorry maar hoe moet ik dat voor me zien zo'n 'lus'?
Kon er helaas geen plaatje van vinden met google. Je begin dan op je voet met het tape, achter je tenen langs en weer schuin op je voet, het begin van het tape kruisend. Dat kan je nog een keer herhalen, maar dan iets hoger als je tenen wat langer zijn.
Met EHBO paard hadden ze het over een vissengraat, maar denk niet dat het in dit verhaal het duidelijker maakte
haha het deed echt heel veel pijn!