Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Barbabientje schreef:Oke heb me nu misselijk zitten eten aan meloen met ham als ontbijt![]()
Oh mijn eetpatroon is sowieso helemaal naar de knoppen, maar goed ga daarvoor niet echt naar een psycholoog..

Sjaap schreef:Hier nog één. Ontbijten is niet aan mij besteed, eten in het algemeen niet echt de laatste tijd.
Ik "ontbijt" regelmatig rond 16.00. En dan kan ik ook blijven eten. Stukje kaas, plakje worst, chips, koekje. Avondeten hoef ik dan ook niet meer.
Soepstengels 
. hihi
* Daarna eten
Barbabientje schreef:Het is niet dat ik niet ontbijt en meteen met chips begin![]()
Ik ontbijt uiteindelijk een keer rond 1 uur want dan krijg ik honger, vervolgens blijf ik eten vaak dan wel brood/cupasoup/boullion /wat anders niet zo heel ongezond.. Tot uurtje of 2
Dan krijg ik om 3 uur weer stervens honger; chips/koekje/iets lekkers
4 uur; honger; nog meer ongezonds
5 uur; dan ga ikuiteindelijk maar boodschappen doen en zoete kauwgom halen waardoor ik minder eetneigingen krijg.
6 uur; koken dus ondertussen wel wat eten* bijv de wortel die ik schilofzo* Daarna eten
8 uur: heeeeeel veeel honger.. nu tegenwoordig dan maar soepstengels en als die doos leeg is dan eet ik niets meer..
en zo gaat het zn gangetje de hele dag
ponyparadijs schreef:Mag ik vragen wat je over de dag eet? En binnen houdt? En hoeveel je weegt? Het klinkt echt niet gezond hoor!
Verre van dat, het is alleen het begin om te eten dat lukt me nooit..Vjestagirl schreef:Barbabientje schreef:Het is niet dat ik niet ontbijt en meteen met chips begin![]()
Ik ontbijt uiteindelijk een keer rond 1 uur want dan krijg ik honger, vervolgens blijf ik eten vaak dan wel brood/cupasoup/boullion /wat anders niet zo heel ongezond.. Tot uurtje of 2
Dan krijg ik om 3 uur weer stervens honger; chips/koekje/iets lekkers
4 uur; honger; nog meer ongezonds
5 uur; dan ga ikuiteindelijk maar boodschappen doen en zoete kauwgom halen waardoor ik minder eetneigingen krijg.
6 uur; koken dus ondertussen wel wat eten* bijv de wortel die ik schilofzo* Daarna eten
8 uur: heeeeeel veeel honger.. nu tegenwoordig dan maar soepstengels en als die doos leeg is dan eet ik niets meer..
en zo gaat het zn gangetje de hele dag
Wat je doet is dus heel erg ongezond.
Als je dan om 1 uur bijvoorbeeld 2 of 3 boterhammen eet. En dan niet blijven eten. Dan om half 3 uur een appel, een peer of iets anders met veel vezels. Om 4 uur weer 2 of 3 boterhammen. En dan rond half 7/7 uur een avondmaaltijd: 200g aardapelen/peulvruchten/pasta/rijst, 200gram groenten en 100 gram vlees/vervanger.
Moet je eens zien dat je na een week al die zoete troep niet meer hoeft!