Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirka1994 schreef:jackiejtjj schreef:ja ik ben al 1000 x het gesprek aangegaan hij vind de kosten onodig hij vind ook dat ik beter het geld kan gaan sparen voor andere dingen ipv uitgeven aan een paard.. maar eerst wilde hij het ook en hij wil maar niet vertellen waarom ik het niet mag terwijl ik al 1000 x in huilen ben uitgebarsten en heb gesmeekt maar hij blijf bij ze standpunt ook zei hij altijd ja als ik iets wou en dit is zijn manier van een x nee om te laten zien dat hij ook een x bij ze standpunt kan blijven
Hiervan gaan mijn haren altijd overeind staan. Waarom zou je toestemming nodig moeten hebben van je partner in een relatie? Dat schiet bij mij toch altijd in het verkeerde keelgat..
Ik zelf denk dat als je het niet doet, je het hem uiteindelijk kwalijk gaat nemen. En volgens mij rammelt er wel meer in julie relatie. Als het dadelijk over gaat kan je jezelf wel voor je kop slaan dat je hem je de wet hebt voor laten schrijven. Lijkt mij dan...
Maar misschien is het wel wijs om te wachten tot je zoontje wat ouder is, als hij naar kidnerdag verblijf of naar school gaat heb je meer denk ik. Ik heb zelf 2 paarden en zou het doodzonde vinden als ik neit genoeg tijd voor ze zou hebben. En 3 dgen in de week werken en dan een paard en een huishouden lijkt me vrij pitti. Maar het scheelt idd wl als je geen stalling hoeft te betalen..
Je hebt iig een hoop over na te denken...
Maar ik zou me zeker niet iets laten verbieden door mijn partner! Maar ja dat ben ik...
stap niet op ieder paard maar durf wel te rijden als het vertrouwen er is
ik wil nog niet afhankelijk van hem zijn. mirka1994 schreef:Hiervan gaan mijn haren altijd overeind staan. Waarom zou je toestemming nodig moeten hebben van je partner in een relatie? Dat schiet bij mij toch altijd in het verkeerde keelgat..
Maar ik zou me zeker niet iets laten verbieden door mijn partner! Maar ja dat ben ik...
jackiejtjj schreef:ja ik zou dan met me vriend kunnen overleggen om te gaan leasen dan kan hij zien dat ik het aankan en dat we het redden en misschien gaat die het dan wel heel leuk vinden want als ik over ze shetlanders begin schieten ze ogen weer vol
mirka1994 schreef:jackiejtjj schreef:ja ik ben al 1000 x het gesprek aangegaan hij vind de kosten onodig hij vind ook dat ik beter het geld kan gaan sparen voor andere dingen ipv uitgeven aan een paard.. maar eerst wilde hij het ook en hij wil maar niet vertellen waarom ik het niet mag terwijl ik al 1000 x in huilen ben uitgebarsten en heb gesmeekt maar hij blijf bij ze standpunt ook zei hij altijd ja als ik iets wou en dit is zijn manier van een x nee om te laten zien dat hij ook een x bij ze standpunt kan blijven
Hiervan gaan mijn haren altijd overeind staan. Waarom zou je toestemming nodig moeten hebben van je partner in een relatie? Dat schiet bij mij toch altijd in het verkeerde keelgat..
jackiejtjj schreef:ja ik ben al 1000 x het gesprek aangegaan hij vind de kosten onodig hij vind ook dat ik beter het geld kan gaan sparen voor andere dingen ipv uitgeven aan een paard.. maar eerst wilde hij het ook en hij wil maar niet vertellen waarom ik het niet mag terwijl ik al 1000 x in huilen ben uitgebarsten en heb gesmeekt maar hij blijf bij ze standpunt ook zei hij altijd ja als ik iets wou en dit is zijn manier van een x nee om te laten zien dat hij ook een x bij ze standpunt kan blijven
Maar die vent zou ik met of zonder kind de deur uit schoppen! Dit lijkt me geen goed voorbeeld voor je kind om op te groeien met een vader die alles bepaalt.. We leven in 2011, vrouwen hebben nu ook recht op een mening. Vrouwen hebben een stem laat hem horen! mirka1994 schreef:Hiervan gaan mijn haren altijd overeind staan. Waarom zou je toestemming nodig moeten hebben van je partner in een relatie? Dat schiet bij mij toch altijd in het verkeerde keelgat..