Het bevalt dus niet slecht, maar ook niet echt beter dan andere shampoos. Heb ook niet het idee dat mijn haar er minder snel vettig van word.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Spirit schreef:Ik heb Yes To Tomatoes (shampoo en conditioner), maar ik moet zeggen dat ik geen duidelijk verschil merk met andere shampoos, behalve dat ik meer conditioner nodig heb om mijn haar doorkambaar te maken.
Het bevalt dus niet slecht, maar ook niet echt beter dan andere shampoos. Heb ook niet het idee dat mijn haar er minder snel vettig van word.

Zat even te googlen op geen shampoo gebruiken en vond deze blog: http://web.mac.com/jfmori/iWeb/nz/No%20 ... chive.html
Als je zonder shampoo minder last hebt van dode punten wil ik het wel eens proberen.

Azijn?
En dat je dan later op den duur kan overstappen naar alleen water. Oja en volgensmij deed ze ook honing en kamille thee er in.

Knopen en klitten
Nu was het niet zo erg omdat ik examens had en enkel mijn ouders me met mijn vettige kop zagen, maar als ik weg ga loop ik niet graag zo rond.. Het mag snel veranderen of ik ga terug naar om de 2 dagen (alleen vind ik het zonde van de moeite van die maand dan
) Loesss schreef:Heb je voor de grap wel weer eens andere gebruikt?! Toen merkte ik toch wel heul goed wat YTC voor me deed ipv andere shampoos. Na mijn vroegere favo nivea van voorheen voelt mijn haar voor mijn gevoel nu echt smerig,
zwaar en vet!
Edit: hoelang gebruik je t al?
Ook niet tussen andere verschillende shampoomerken trouwens.
Of het moet komen omdat ik altijd mousse gebruik na het wassen en het dan droog föhn.
), maar meestal met twee dagen. Merk ik dat mijn haar sneller vet gaat worden, dan is het tijd voor een nieuwe shampoo.