Ik voel me ongelukkig als ik films kijk..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Monchou

Re: Ik voel me ongelukkig als ik films kijk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:41

Ik bedenk me altijd: Het ziet er mooier uit dan het is :+ En dat ìs ook zo. Want, stel: Je ziet een meisje met een paard, heel lief knuffelen en een goede band met dat dier hebben. Mooi om te zien :)
Maar dat soort momenten heb ik zelf ook vaak genoeg en dan is het.. tja.. wel leuk maar niet zo speciaal als ze het op film altijd laten lijken. Dus.. alles dat je zelf meemaakt is veel minder.. mooi eigenlijk dan hoe je het in een film vastgelegd hebben. Knap doen ze dat he? :Y)

OMGponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 14:30

De oplossing lijkt me simpel ga gewoon lekker feel good dvds kijken.
Sla een voorraad Disney pixar films in, desnoods een dvdtje van de lama's.

En die romantische comedy's zijn natuurlijk om te kotsen.
Ik zou een man vierkant uitlachen en vriendelijk bedanken, ik heb een hekel aan romantiek.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 14:41

Eerlijk gezegd klinken sommige berichten mij in de oren als lichtelijk ziekelijk verlangen om in zo'n wereld te leven...

Ts pas op dat je niet een soort verslaving ontwikkeld in dat gevoel dat je hebt na films kijken, want het is wel makkelijk om jezelf te verliezen in een fantasie wereld, maar niet makkelijk om te accepteren en te realiseren dat de gewone wereld er ook best mag wezen.

Twilight is het perfecte voorbeeld van een verkeerde fantasie... Ik zou eerlijk gezegd naar worden van een man die zó overdreven bezorgd en zorgzaam is...

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 15:00

melanchoniek heet dat een gevoel dat over je heen komt maar niet je constante staat van hoeft te zijn toch?

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 15:04

Anthea schreef:
Van twilight zou ik ook ongelukkig worden, is heel normaal :j

_O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:27

Ik heb het niet met films, omdat die toch nep zijn. Soms wel in het echte leven, dat ik dan denk; waarom heb ik dat niet. Stikjaloers en verdrietig :+

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:29

Ik heb dat ook hoor.

Met heel veel films maar ik heb het ook als ik gewoon bones kijk.. ik wilde dat zo iets in het echt in nederland ook bestond.. maar helaas ;(