Drankje waarmee je in 1 week 10kg afvalt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:05

Artisjok werkt sterk op de lever, maar de werking snap ik ook niet helemaal verder.
Wat die bijwerkingen betreft, die moet je echt met een korreltje zout nemen, er wordt ingegaan op de schadelijke effecten van fenylalanine... pff, alsof geldt alleen als je een hele zeldzame stofwisselingsziekte hebt en diabetici mogen echt wel wat fenylalanine (fenylalanine is namelijk een gewone voedingscomponent). Dat staat er toch een beetje raar.

Hoeveel fenylalanine zit er dan eigenlijk in? Ik kan dat niet vinden.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:07

HannahFrouk schreef:
Artisjok werkt sterk op de lever, maar de werking snap ik ook niet helemaal verder.
Wat die bijwerkingen betreft, die moet je echt met een korreltje zout nemen, er wordt ingegaan op de schadelijke effecten van fenylalanine... pff, alsof geldt alleen als je een hele zeldzame stofwisselingsziekte hebt en diabetici mogen echt wel wat fenylalanine (fenylalanine is namelijk een gewone voedingscomponent). Dat staat er toch een beetje raar.

Hoeveel fenylalanine zit er dan eigenlijk in? Ik kan dat niet vinden.

Als het daarwerkelijk op de lever werkt.. gal emulgeert toch vet?

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:08

Op de website die hierboven staat hebben flink wat mensen het drankje besteld, ben benieuwd naar hun ervaringen als ze het binnen hebben :j

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:08

Ja, dat klopt.
Artisjok werkt op de omzetting van vetten (het kan ook merkbaar cholesterol verlagen bijvoorbeeld).
Maar wat bedoel je precies?

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:09

Ik wil het wel proberen. :P

Anoniem

Ooh misschien is het wel wat om 1 maaltijd mee te vervangen..
Dat heb ik weleens eerder gedaan met modifast en toen verloor ik bijna 1 kilo per week !!.

En ik voelde me heel goed !! Ik ben het daarna om de week gaan doen om het af te bouwen en was mooi 10 kilo kwijt.

Gwen

Is de andere helft pure loog ofzo := . Da's inderdaad vetverwijderend, en je weet zeker dat je nooit meer kunt eten omdat je slokdarm en maag zijn weggebrand. Zo raak je wel 10 kg kwijt in de week, ja :+ .

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 10:10

Ik neem die modifast shakes ook wel eens als lunch (meer uit tijdebrek)........die zijn hartstikke lekker :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:11

Weet je wat het geheim van dieten is, je stofwisseling weer op orde krijgen en bewegen. Al dan niet met zwaar proffesionele hulp. Niet met één of ander ongezond dieet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:11