Ernstige steken baarmoeder/eierstokken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rienne

Re: Ernstige steken baarmoeder/eierstokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 16:34

Ik ga dit ook even volgen.

Ik heb 3 jaar de pil orgamitril geslikt, ik had ook veel last van mijn menstruatie en kwam door deze en nog een andere pil veel aan. Dus met deze ben ik gestopt.

Ondertussen is het al 6 maanden geleden dat ik ongesteld ben geweest en had ook erg veel last van krampen (niet echt steken) ook bij mij is niks abnormaals gevonden en ben ook niet zwanger.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:46

Wat lees ik veel van iedereen dat ze niets kunnen vinden....ja ik heb me ook binnenste buiten laten keren en deed dit net zo vaak tot dat ze echt een keer wel wat konden vinden nou niet dus :(
Hoe vaak ik ook weer ga en hoe vaak ik zeg dat het niet meer te houden is krijg ik iedere keer weer hetzelfde antwoord "er is niets te vinden.." neem maar weer een andere pil en een paracetamol :(
Ik leef iedere maand op pijnstillers de hele week iedere dag, en nee goed is het niet maar zonder dat is het niet te houden. Zelfs tussen de menstruatie door heb ik last, als ik in bed mijn been naar beneden doe om op mijn buik te gaan liggen ga ik door de grond maar geen arts of gynaecoloog die iets kan vinden.....

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:26

Dat hebben ze tegen mij ook gezegd neem maar een paracetamol....

Ik heb er dan ook chronische hoofdpijn bij: New Daily Presitent Headeck. Als ik het goed schrijf :+

Maar een paracetamol helpt geen drol

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 14:20

Paracetamol is volgens mij gewoon een foppertje. Als ik er vijf neem merk ik nog geen verschil!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 14:29

nou als ik griep of hoofdpijn heb dan werkt het wel!
maar je moet paracetamol ook opbouwen in je bloed, zo heb je er het meeste profijt van....

hoe is het nu TS?

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 16:04

Nog steeds steken helaas.
Morgen weer een afspraak bij de huisarts, zou de prikpil laten zetten, maar die willen ze niet meteen zetten. Eerst zwangerschapstest omdat de vorige niet door hun was gezet, pff gedoe zeg :+
Dus nu een beetje geirriteerd door de assistente van de HA :+

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:10

Ik heb hier ook ontzettend last van gehad!
Echter toen ik aan de pil ging, was het over.. Dit zal bij jou dus helaas niet gaan werken :(:) .

Hopelijk vinden ze de oorzaak, en kunnen ze het behandelen!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:31

Ik neem een paar Alive`s, paracetamol neem ik altijd tegelijk in combi met een ibuprofen werkt beter dan alleen een paracetamol!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:35

Ik heb ook eens zo iets gehad.. Helemaal verlamd raken van de pijn rechtsonderin. Dachten eerst aan menstruatiepijn.. Pijn bleef aanhouden. Toen naar ziekenhuis, deze dachten aan een cyste op de eierstok. foto's en CT-scan gemaakt en toen bleek dat ik nierstenen had.

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 19:01

Nou ben gisteren bij de huisarts geweest voor de prikpil weer. En de steken zijn weer aan het afnemen.
Ik had nog even doorgevraagd over de echo's meteen en daar hebben ze niks op kunnen vinden.
Mijn rechter eierstok is iets groter dan dat hij hoort te zijn, de baarmoeder ziet er normaal uit en de linker eierstok konden ze niet vinden. Ze zei dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken omdat ik de steken meestal links heb of in het midden tussen de eierstokken in.

Vind het wel raar, want aan beide kanten had ik veel loslaatpijn (dat testje dat ze drukken en weer loslaten)

Ze zei ook zolang de pijn elke keer gewoon wegtrekt ik niet langs hoef te komen _-:(

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:07

Welkom bij de club.....

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:11

ik sluit me aan.

Ik ben 3 jaar geleden gesterrilliseerd en heb 3 keizersnedes gehad.
Ik heb 2 jaar geleden een laproscopie gehad en ze zagen alleen dat mijn litteken van keizersnee verwoekert was maar daar kon de pijn niet van komen. Wel paar vocht cystes geen endo niks.
Ik blijf de pijn ferm voelen. Ik weet dat het wel mijn eisprong is ( kan er de dag op uit tellen) maar het zal niet horen. Soms voel ik me gewoon weg trekken van de pijn ( laatst nog op school plein)
Soms voelt het net of er een hechting zit die mij terug trekt.
Maar ja... leer er maar mee leven. :n