Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Farjen schreef:Is er toevallig niemand met een foto van zo'n doorzichtige beugel?
Ik heb namelijk te horen gekregen dat ik ofwel mijn tanden scheef kan laten ofwel terug een beugel moet. Aangezien ik 3 jaar slotjes heb gehad en veel tandproblemen, vind ik het enorm zonde om het zo te laten.
Mijn orthodontist sprak van een doorzichtige beugel, maar dat die meer ging kosten. Maar dat maakt me eigenlijk weinig uit.
En dat allemaal door de fout van de tandarts, nu kan ik weer minimaal een half jaar met blokjes rondlopen![]()
, gelukkig hoeft niemand anders m in zn mond te nemen
het ziet er gewoon uit als een boksbeugeltje alleen dan met tongvrijheid en niet zon lepel eraan waardoor je hem uit je mond kunt halen.
Ik vind natuurlijk wel foto's op google, maar daar is alles natuurlijk spierwit
Daarom de vraag om een foto die wat realistischer is
Farjen schreef:Ik bedoel inderdaad een doorzichtige slotjes beugel met porseleinIk vind natuurlijk wel foto's op google, maar daar is alles natuurlijk spierwit
Daarom de vraag om een foto die wat realistischer is
cola drinken en snoepen ben ik blijven doen (roken en koffie doe ik niet) alleen als je dan iets met currysaus eet, ziet het echt wel geel, maar bij het tanden poetsen extra schrobben en dan was het er weer af! ik had deze trouwens alleen op mijn boventanden, op de ondertanden heb ik metalen blokjes gehad omdat ik snachts tandenknars, tegen mijn boventanden aan en porselein zou daardoor veel meer schade veroorzaken omdat dat veel harder is dan metaal. Ik weet dat onze orthodont dus nie zomaar iedereen geeft wat ie graag wilt, je moet even navragen wat er voor jou geschikt is
Je hebt toevallig geen foto?