Zere scheenbenen na/tijdens het hardlopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: Zere scheenbenen na/tijdens het hardlopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 14:57

Ben wel benieuwd wat je vader ervan zegt dan. Wel handig, een fysio als vader :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:04

Ja is super handig! :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 18:26

Lijkt periostitis, heb ik ook (gehad). En het blijft wel gevoelig bij mij, ik hoef maar 3 dagen rustig aan het lopen en ik kan het alweer stoppen. Heel pijnlijk eigelijk.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:35

Zitake, heb je wel genoeg rust gehouden?
Ik heb de laatste keer bijna 4 maanden rust moeten houden, ook ontstekingsremmers van de huisarts gehad.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 15:53

Ik heb het zelf ook gehad toen ik het start to run programma volgde. Ik ben toen terug gegaan van 3 naar 2 dagen in de week hardlopen en toen ging het weer goed :) dan maar in 15 weken naar 5km..

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 16:04

Ik heb een paar maanden geleden ook een blessure aan mijn scheenbeen gehad (ook de binnenkant) en ik liep door de pijn heen wat uiteindelijk resulteerde in dat ik op een gegeven moment niet meer normaal kon lopen. Heb toen even heel rustig aan gedaan (ook geen paardrijden want kon dat toen zelfs niet zonder pijn) en toen rustig weer meegedaan met de groep (zit in een loopgroep) en nu gelukkig geen last meer van gehad. Het is een veelvoorkomende blessure ja. Maar dat is ook de reden dat ik in een groep loop met trainer want hardlopen kan zoveel blessures en andere vervelende zaken opleveren.