Niet dat ik je er ongezond uit vind zien hoor, maar ik ken de opmerkingen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zou nog weleens kunnen werken ook!
Korte verhaal was goed, heb het in één keer uitgelezen
! Zomer in Angst is nu bijna af. Ben in het laatste hoofdstuk bezig, vind het wel jammer, maar deel twee zit al in mijn hoofd. Van de Liam Legacy komt deel 1 over niet al te lange tijd uit en deel 2 & 3 zijn ook al afgeschreven. Dat zijn nog veel langere boeken dan Zomer in Angst, dus nog meer leesplezier
.
) en compact poeder
Misschien als je een hele hele hele vette huid hebt, maar dan kan je het nog oplossen met een poeder onder je concealer.

Jeanine93 schreef:Je hebt toch ook van die groene (?) sticks die speciaal voor kringen en wallen zijn bedoelt? Zit iets van cafeïne in of zo. Iemand daar ervaring mee? Vond ze altijd vrij duur en heb 't idee dat 't zo op is.
. NesyD schreef:Heb je al eens aan celzouten gedacht? Je kunt hiervoor een gezichtsanalyse laten uitvoeren (o.a. bij www. vitareform.nl) en hun adviseren welke celzouten je eventueel tekort komt.
. Gelukkig maar, want camoufleren wordt steeds lastiger als je rimpeltjes krijgt.
3 daagjes in de zon en ik verschil alweer 9 tinten met hoe ik in de winter was (Jaaaa ik ben dan zo bleek als 't maar kan, lichtste kleur foundation etc..)