Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

horseees schreef:TE5: Ja, weet wat je bedoelt, heb dat een tijdje in het ziekenhuis gedragen, van die soort 'armwarmers' bedoel je? Vind dat er alleen erg 'gothic' uitzien (niet de juiste benaming maar weet even niet hoe het te benoemen) en aangezien ik me voor de rest heel vrouwelijk kleed past dat er niet echt bij. Ik verkies echt een verband.
Dat hangt er echt vanaf wat voor soort je neemt, als je er neemt die niet te 'bulky' (niet te grof/dik/bobbelig) zijn en met een leuk kleurtje/patroontje/een beetje elegant kan 't vast ook bij jou passen
(Of als je een beetje handig bent kun je ze makkelijk zelf maken, precies zoals je zelf wil)
?
Patriciavt schreef:Misschien een overbodige vraag, heb je ook littekenzalfjes geprobeerd??
Ik was daar een beetje sceptisch over, maar het middel Dermatix werkt wel degelijk (niet als je t maar een week smeert, maar na een poosje) Het is alleen via een arts op recept te krijgen..
Laura1589 schreef:Tegaderm! Dat zijn doorzichtige pleisters die ook over infuusinsteekopeningen worden geplakt. Ze kosten alleen wel 2,50 per stuk!
Edit, plaatje: (het witte randje haal je er dus nog af)
Ayasha schreef:Dat zelfklevende verband kleeft dus niet goed op huid, enkel op het verband zelf en dan nog doen ze er vaak tape op om het te houden, heb het bij mijn operatie rond mijn hoofd gehad en daar bleef het al amper zitten, laat staan op je beweeglijke arm. Dus dat ga je ook er om heen moeten windelen óf met tape moeten vast zetten. Die doorzichtige pleisters plakken ook niet geweldig maar buiten dat denk ik dat ze weinig zin hebben om de zon er van af te houden eigenlijk.
Bovendien hoop ik dat je laseren niet overschat. Mijn nicht heeft het laten doen na een auto-ongeluk en buiten dat het ronduit pijnlijk is, blijf je het zien.
Zou idd echt iets moeten vinden dat echt wel degelijk op de huid plakt.
Laura1589 schreef:Tegaderm! Dat zijn doorzichtige pleisters die ook over infuusinsteekopeningen worden geplakt. Ze kosten alleen wel 2,50 per stuk!
Edit, plaatje: (het witte randje haal je er dus nog af)
http://www.digas.gr/images/products/200 ... OFILM_.jpg
Gebruiken wij veel in het ziekenhuis.