Aften wie herkent het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Aften wie herkent het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 08:44

Had ik ook last van, maar na zo'n gel in zo'n tube van de dokter is het redelijk weg.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 08:47

Ik ben ook zo'n aftenkind :P te weinig slaap is bij mij de boosdoener. De dokter heeft me verteld dat ik als kind een virus heb opgelopen en zodra je weerstand minder word: Weinig fruit/slaap te kort/ stress, dan komt het opzetten. Het is niet voor altijd weg te krijgen omdat het hetzelfde soort virus is als koortslip. Het komt altijd terug. Gelukkig heb ik het niet altijd, maar alleen wanneer ik dus te weinig slaap heb gekregen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:18

ik had het ook altijd, ik poets nog steeds met hetzelfde en heb ook een verdovend middeltje gekregen, dat hielp altijd wel iets. En als ik dat erop smeerde voordat die helemaal groot was was die ook zo weg.
Nu al een hele tijd niet meer gehad gelukkig

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:18

Het kan komen door medicijnen of slecht gebitsonderhoud of een wondje in je mond (er zal ook vast wel stress o.i.d. mee spelen). Ik heb altijd aften als ik paracetemol o.i.d. neem dus ik zweer altijd af bij medicijnen :P

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 19:22

ik heb ook altijd wel een aft, maar nu op de verschrikkelijkste plek, t puntje van men tong :s xd
heb van alles al geprobeerd, bruin potje met soort kwastje, doet hartstikke pijn helpt niet.
gel bij de kruidvat weg, helpt tegen de pijn

maar las net dat van oogdruppels en zij t tegen men zus en die zij dat in neuspray ook natrium zit wat helpt dus nu dat maar proberen

xxonbekendxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 21:27

Ik heb er heel vaak last van!
Ik weet niet hoe je eraf komt, maar volgends mij krijg je het doordat je weerstand lager is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 21:30

yes, mijn weerstand is nu ook weer wat lager en gelijk 3 aften.. ik wacht met vrees af op het moment dat ze op hun pijnlijkste punt zitten :').

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 21:30

ik heb het ook soms, heb begrepen van de tandarts dat sommige mensen dit nu eenmaal wat vaker hebben, ik spoel dan een dag of drie en het is weer weg, vooral niet aan gaan zitten

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 21:31

IK IK IK wilde ik roepen maar komt ook zo overdreven over.
Bij mij komen ze bij stress en vitamine gebrek/foliumzuur.
Wat je eraan kunt doen? Uh als ze dr zitten vrij weinig. Stress ontwijken en preventief vitaminen en foliumzuur slikken. Op advies van huisarts by the way.
Ik krijg verdovend aanstipspul tegen de pijn voor de rest help ander aanstip spul voor geen meter. Alles al geprobeerd.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 21:47

Kheb er nou weer last van. Helaas
Maar ben erachter wat het nu uiteindelijk is.
Als ik een wondje heb in mijn mond, dan heb ik geheid een aft.
Ik poets en doe alles wel goed
Ik spoel gewoon met zendium elke dag
Maar goed eenmaal een wondje is dan een aft niet meer te voorkomen