heeft iemand op bokt hier ervaring mee ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:33

Air schreef:
Ik zie niet echt in waarom je iedereen over 1 kam zou moeten scheren?
Er zijn genoeg ''planken'' bezet of geliefd hoor :+ Door mannen. ;)

Dat je een plank bent wil toch niet meteen zeggen dat je nooit een man kan krijgen... over 1 kam scheren gesproken _O-

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:33

Hyalaronzuur zou ik iig niet voor kiezen.
Wij gebruiken dit veel (werk op kliniek voor plastische chrirurgie) maar je moet het zo vaak laten bijspuiten dan. + dat het effect ws. niet zo wordt als dat jij wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:38

Sonja schreef:
Vrijwillig naar E? :o Ik vervloek mijn D al elke maand tijdens het paardrijden :o

Een kunstmatige E kun je niet vergelijken met een natuurlijke D. Die inplantaten zitten veel steviger waardoor de boel niet zo hopst. Dat scheelt een boel :D
Als ik mijn bh uitdoe blijft de boel ook gewoon zitten waar het zit (dat verraad natuurlijk ook wel wat, vooral als ik op mijn rug lig ;) ), met een natuurlijke grote maat is het allemaal toch wel veel flexibeler.
Ook heb ik de nieuwe implantaten (met cohesieve memorygel, kunnen niet gaan lekken), die zijn ook wat steviger dan de oudere water en siliconenimplantaten.
Maar ja... het blijft wel nep hè... al lijkt het wel heel erg echt.

coiboi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:46

Gypsy schreef:
Ts, ik heb even in je profiel gespiekt en meid... Je hebt prachtige borstjes!!!
(Precies waar ik op val! :o )

Overigens, wist je dat een inteligente man eerder op een mooi kontje en mooie heupen dan op van die watermeloenen valt? Dat eerste is namelijk een teken van een gezonde vrouw die goed kan baren, het tweede een teken van een vrouw die zwanger is en waar je dus niks aan hebt.
Je bent dus gewoon hardstikke aantrekkelijk hoor. ;)

Ze heeft gelijk. Punt.

Maar ok, als jij je er beter bij voelt; kies dan voor implantaten en niet voor die snugtel waar alle bijwerkingen echt nog niet van bekend zijn. En daarbij, wat na een jaar weer afgebroken en teniet gedaan is.

Ohja, ga voor een bescheiden vergroting. Niet dat je gelijk met 'jopen' in maat D rondhuppelt. :)
Tis maar een tip van een bescheiden coiboi. ;)

p.s. Ja ook ik hou van mooie bonbonnella's, maar houdt het in proportie.

Odysseus

Re: heeft iemand op bokt hier ervaring mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:48

Als zij jopen wilt mag ze jopen nemen toch :+ ?

coiboi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:49

Ja zeker!!
Maar niet gaan klagen als 'wij mannen' richting de verkeerde 'ogen' kijken. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:58

Ik had ook voor een C gekozen omdat ik bang was dat ik anders commentaar zou krijgen, maar vlak voor de operatie vroeg ik of het nog een DD kon worden want dat vind ik zelf toch mooier. Blij dat ik heb gedaan wat IK wou. Waar je ook voor kiest, doe wel dat wat JIJ wilt, waar jij gelukkig mee bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:58

Mocht je ooit toch voor een operatieve borstvergroting kiezen dan is dit heel belangrijk:
Ik moest een dag voor de operatie aanwezig zijn omdat ze eerst een aantal lichamelijke onderzoeken wilden doen. Ze hebben toen o.a. een hartfilmpje gemaakt, longfunctietest gedaan en een uitgebreid bloedonderzoek. Ook heb ik een gesprek gehad met de anesthesist. De volgende dag kreeg ik te horen, aan de hand van de uitslagen, of ik geopereerd zou worden of niet. Dit deden ze met iedereen.
Als een kliniek zomaar klakkeloos opereert zonder te kijken of je lichaam in de juiste conditie is, is het geen goede kliniek.
(wel belangrijk te weten voor het geval dat)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:26

Mijn borsten zijn ongv. net zo groot als die van jou en ik zat er ook een tijdje mee. Maar nu ehb ik het gwn geaccepteert dat ik nu eenmaal geen grote borsten heb dan de meesten en als ik een leuk iemand tegen kom moet die het er maar mee doen. Ik zeg maar; klein maar fijn! :)

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 19:49

Ik zou eerst maar eens aan je onzekerheid werken en daarna nog eens rustig bekijken wat je nou wilt.
BNN heeft daar een programma over gemaakt (Say No To The Knife).

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 18:51

dankjewel allemaal voor het reageren .
ik ga er eens hard over nadenken :)

ben er wel erg onzeker over dat is 1 ding dat zeker is .
maarja aan de andere kant het is wel hoe ik ben .
al lijkt het mij ook wel fijn als ik gewoon een bikini aankan of leuke shirtjes die ik wil , en geen opvul bh's :o

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 18:52

Je moet het niet doen als je ongelukkig bent en er gelukkig van denkt te worden, maar alleen doen als je al gelukkig bent, maar iets aan jezelf wilt toevoegen denk ik :)

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 18:55

Colway schreef:
Je moet het niet doen als je ongelukkig bent en er gelukkig van denkt te worden, maar alleen doen als je al gelukkig bent, maar iets aan jezelf wilt toevoegen denk ik :)

bij mij is het dan toch helaas het eerste

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:04

Dan zou ik het niet doen, geluk zit ém niet in CupC, een rechte neus, maat 36 of blauwe ogen..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:09

Hoe kan het dan dat zoveel mensen er zo ontzettend blij en gelukkig van worden en zeggen: "Had ik het maar jaren eerder gedaan!"?
Liegen die dan? Houden die zichzelf voor de gek?

Ik weet wel zeker dat je ongelukkig kan worden van onzekerheid... En zekerheid maakt een mens gelukkig. Nu ligt het aan de persoon zelf of je zekerheid wilt maken door mentaal te veranderen of fysiek denk ik.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:16

Je wordt er blijer van zeker weten, maar je ongelukkig voelen zit hem niet in een lichaamsonderdeel maar veel dieper, het kan vast een bijdrage leveren aan je lekkerder/zekerder en daarmee gelukkiger voelen, maar het is geen garantie voor geluk an sich

een goede plastisch chirurg zou overigens zelf zo'n verzoek afwijzen op deze gronden

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:22

Mmmm moeilijk, vindt zelf de borsten na ook niet heel mooi. Zit zelf ook al vanaf jong(12) te balen dat ik een kleine cup heb. Iedereenverteld me wel dat het niet erg is, omdat ik lang(1.86) en slank ben, maar je moet doen wat voor jezelf goed voelt. Dit inspuiten zal ik zelf niet doen, bang om naderhand theezakjes te hebben. Zelf ben ik nu bezig met natuurlijke borstgroei dmv creatieve visualisatie samen emt nog een par meiden van bokt. Mocht deze goedkope manier niet helpen, ga ik zelf goed sparen en ook een paar mooie implantaten inbrengen.

Ben het wel emt focussed eens, ook ik ben door mijn borsten erg onzeker, terwijl ik de rest van mijn lichaam wel goed gelukt vindt.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:05

ik heb de site van de kliniek in Lanaken even opgeslagen! Ik loop ook al minimaal 4 a 5 jaar rond met dit idee, maar kan het tot nu toe nog niet financieren!
Verder zit het bij mijn in de familie. Moeder, oma, tante hebben alle 3 een operatie gehad. Ik heb al 2 jaar een vriend die hier ook doorheen kijkt hoor, hij vind me geweldig zoals ik ben, maar hij accepteerd het wel dat ik niet gelukkig ben zo. Ik durf niet te gaan zwemmen of buiten te gaan zonnen terwijl ik een zon-zee-strand meid ben!!

De rest van mijn lichaam heb ik niets over te klagen!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:09

Ik had "vroeger" een kleine B en heb er ook wel eens over nagedacht ze te laten vergroten.
Nu na 3 kids heb een grote D/kleine E en wilde dat ze kleiner waren.

Ik ben blij dat ik ze toen niet heb laten vergroten... dan waren ze nu nog groter geweest.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:10

Colway schreef:
Dan zou ik het niet doen, geluk zit ém niet in CupC, een rechte neus, maat 36 of blauwe ogen..

Maar als het jou zekerder maakt zou ik het zeker wel doen.
En wie zijn wij om te zeggen wat ze wel of niet mag/moet doen? Zij leeft er mee en voelt zich niet fijn. Keuze is voor mij dan snel gemaakt.

Ik heb onlangs een verkleining laten doen, ook wel omdat ze gewoon te groot waren, maar ik me er ook niet fijn bij voel. Voel me een stuk beter en durf weer normaal een tshirt aan enz.

TS, gewoon even langs de dokter om te praten oid of het ziekenhuis bellen voor een afspraak met de Plastisch chirurg, die kan je het beste vertellen hoe of wat.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:23

Brainless haalt wel een klein puntje aan,namelijk zwangerschap.
Ik weet niet of je kinderen wilt en deze borstvoeding wil gaan geven...volgens mij kan dit bij borstvergroting problemen opleveren.Zou daar ook zeker over na denken/informeren. ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:34

Sowieso groeien borsten nog onder invloed van hormonen tot je 24ste...
Meisje had een keer op haar 19e borstvergroting gedaan, kleine B naar D geloof ik (onder het mom van: Ben inmiddels 19 en ze groeien niet meer), en toen ze 23 was liep ze rond met F/G omdat ze nog een groeispurt kreeg...

Ik zou zelf best een maatje meer willen hebben maar doe het om die reden sowieso niet voor m'n 23/24ste... Ook omdat je mentaal nog 100% kan veranderen en je er dan misschien wel vrede mee hebt.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:37

vickylover schreef:
dankjewel allemaal voor het reageren .
ik ga er eens hard over nadenken :)

ben er wel erg onzeker over dat is 1 ding dat zeker is .
maarja aan de andere kant het is wel hoe ik ben .
al lijkt het mij ook wel fijn als ik gewoon een bikini aankan of leuke shirtjes die ik wil , en geen opvul bh's :o

Steek je geld in een psych, want zelfvertrouwen maakt ook zeer aantrekkelijk en een goede kledingadviseur. Die borstvergroting kan je altijd nog doen, maar als je de onderliggende oorzaken niet aanpakt is het effect van een operatie minder of tijdelijk.

Marietje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:40

Eigenlijk is een vergroting alleen maar gemeen voor de meiden die het niet doen.

De standaart van het uiterlijk wordt zo veranderd. Alles moet groter, de ogen blauwer, de haren blonder de lippen voller de neus rechter. En we worden er allemaal ongelukkiger van.

Ik heb de allerkleinste borsten van de wereld. Maar de meeste sjans. Waarom? Omdat ik grappig ben, leuk, knap en ontzettend goed weet hoe ik jongens moet paaien. Zelfvetrouwen dat is de sleutel tot geluk. En deze kun je alleen vinden door van jezelf te leren houden. Want pas dan ben je echt knap!

Als ik in je profiel kijk zie ik een meisje dat knap is. Maar niet leuk ( niet zo gemeen) je ziet gewoon aan je foto's dat je je nog geen houding weet te geven. Stap daar overheen. Je bent een mooie meid. Ga er staan laat je zien. BAM en ineens is het geen issue meer dat je geen cub C (ofzo) hebt.

Geloof me met grote zul je iets anders vinden waar je onzeker over wordt. Ik zal niet zeggen dat je het niet mag doen. Het is je eigen keuzen. Maar wat ga je hierna veranderen?! Je lichaam klopt zo, alles is in balans. Ik zou dat niet verstoren.

Probeer van je te houden je bent pas 21, daar hoort onzekerheid bij. Je veranderd daar vanzelf in. En als je meent geen kerel te kunnen vinden. Is de jongen die je vind door grote borsten het niet waard want die is opervlakkig!

Er zitten zoveel risico's aan. En natuurlijk is het je eigenkeuze. En ik weet echt wel hoe je je voelt. Baal der ook van geen bikinies te passen. Rot opmerkingen te krijgen van puberale rot jongens. Maar denk goed na voordat je het doet. Ik vind je namelijk een heel mooi meisje zo. Het plaatje klopt gewoon. Wil je dat echt verstoren?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:44

Waarom is iedereen zo negatief richting een borstvergroting?

Waarom is een borstverkleining om cosmetische reden altijd goed en wordt dat maatschappelijk geaccepteerd en wordt er dan niet gezegd: Meid ga naar de psych, je bent zo gemaakt, wees blij met jezelf?
Neen dan wordt er gezegd: We snappen het, grote jetsers is ook niet leuk...