Dan moet je zeker dit kopen:

Vind het nog steeds ideaal!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Werkt prima Creatas schreef:Ik haat (dagelijks) scheren, en gebruik nu Veet creme (douchevariant), snel en simpel..
Blijft langer weg dan met scheren... maar wel minder lang als ik zou willen![]()
Wel testen van te voren als je m wil uitproberen, ik zweer erbij, maar ik hoor van een aantal mensen dat ze allergisch zijn! En nog een tip als je m wil blijven gebruiken: eens in de zoveel tijd zijn ze voor de helft van de prijs die drogisterijen hanteren te krijgen bij de action.
Meer info over Sundepil ga ik ook eens opzoeken..
MoonChloe schreef:Creatas schreef:Ik haat (dagelijks) scheren, en gebruik nu Veet creme (douchevariant), snel en simpel..
Blijft langer weg dan met scheren... maar wel minder lang als ik zou willen![]()
Wel testen van te voren als je m wil uitproberen, ik zweer erbij, maar ik hoor van een aantal mensen dat ze allergisch zijn! En nog een tip als je m wil blijven gebruiken: eens in de zoveel tijd zijn ze voor de helft van de prijs die drogisterijen hanteren te krijgen bij de action.
Meer info over Sundepil ga ik ook eens opzoeken..
Veet creme hielp bij mij voor geen meter. Er ging misschien maar een haartje eraf.
Mri schreef:Die dingen die je over je huid wrijft zoals het plaatje hierboven, moet je voorzichtig mee zijn als je een goevoelige huid hebt. Ik heb die dingen 1 keer gebruikt volgens de bijsluiter en had mooie brandplekken

Worden je benen lekker zacht van. Maar ik heb ook geen last van jeuk of een droge huid...en het is pijnloos.
Tenzij je je snijdt....en dat overkomt mij wel es als ik haast hebt.
Thokkadisje schreef:Ik heb de Braun silk epil nr7 die ook onder de douche te gebruiken is (al doe ik dat nooit). De eerste keer is even pijnlijk, maar daarna valt het mee hoor. Ik scheur iedere week even over mijn benen heen met dat ding, zodat alle haartjes die ook maar denken weer te gaan groeien er meteen uitgetrokken worden. Het doet als je het goed bijhoudt echt niet veel pijn (bij mij dan).
Dat met die icepacks trouwens.... gaan de haartjes van de kou niet juist veel vaster zitten?

MoonChloe schreef:StillAngel schreef:Als je de tijd hebt en het VOLLEDIG pijnloos wil doen (ook niet binnen een week terug!)
Dan moet je zeker dit kopen:
Vind het nog steeds ideaal!!
Waar koop je dat, hoe duur is het en hoe werkt het precies?