Prik, jeuk, kriebel en alwéér stoppeltjes....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:46

Als je de tijd hebt en het VOLLEDIG pijnloos wil doen (ook niet binnen een week terug!)
Dan moet je zeker dit kopen:
Afbeelding

Vind het nog steeds ideaal!!

_Tara_

Re: Prik, jeuk, kriebel en alwéér stoppeltjes....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:49

Ja werkt dat echt? Ik wou 't voor m'n bovenlip kopen maar niet aangedurfd...

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:50

Bovenlip heb ik nog niet geprobeerd, bikini lijn werkt in ieder geval niet bij mij, maar benen echt wát een resultaat. Zo glad dat ik er heel snel voorbij ging met mijn hand de 1ste x :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:07

Ik gebruik ook mannenmesjes, overal op benen, bikinilijn en oksels, en ik vind dat toch echt prima, geen jeuk niets. :) Ik gebruik overigens helemaal geen scheerschuim, gewoon alleen mesjes, om de dag ff hatsflatshak tijdens het douchen :+

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:20

StillAngel schreef:
Als je de tijd hebt en het VOLLEDIG pijnloos wil doen (ook niet binnen een week terug!)
Afbeelding

Waar koop je dat, hoe duur is het en hoe werkt het precies?

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:24

Ik haat (dagelijks) scheren, en gebruik nu Veet creme (douchevariant), snel en simpel..
Blijft langer weg dan met scheren... maar wel minder lang als ik zou willen :')
Wel testen van te voren als je m wil uitproberen, ik zweer erbij, maar ik hoor van een aantal mensen dat ze allergisch zijn! En nog een tip als je m wil blijven gebruiken: eens in de zoveel tijd zijn ze voor de helft van de prijs die drogisterijen hanteren te krijgen bij de action.

Meer info over Sundepil ga ik ook eens opzoeken..

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:27

Ik scheer dagelijks even mn benen onder de douche, met een goed scherp mannenscheermes en cremespoeling :D Werkt prima

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:29

Creatas schreef:
Ik haat (dagelijks) scheren, en gebruik nu Veet creme (douchevariant), snel en simpel..
Wel testen van te voren als je m wil uitproberen, ik zweer erbij, maar ik hoor van een aantal mensen dat ze allergisch zijn! En nog een tip als je m wil blijven gebruiken: eens in de zoveel tijd zijn ze voor de helft van de prijs die drogisterijen hanteren te krijgen bij de action.

Veet creme hielp bij mij voor geen meter. Er ging misschien maar een haartje eraf.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:30

Sundepil zou echt fantastisch zijn, ben erg benieuwd hoelang die haren wegblijven! Krijg je er geen irritatiebultjes van?

TS: Braun Silk Epil! Beste epileermonster. Doet wel zeer op bepaalde plekken, kuit achterkant bovenbeen etc..

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:33

nou ik zoek ook nog een goede methode, benen heb ik niet heel veel last van.
maar bikinilijn en oksel, na een paar uur krijg ik al rode bultjes onder me oksel.
heb al geharst en geepileerd, maar als na 2 weken het terug begint te groeien is de juk nog erger!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:46

PFB Vanish: geen rode bultjes meer, geen ingegroeide haartjes en geen jeuk. Voor het eerst in mn leven een wondermiddeltje ontdekt.. ;) :D

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:47

vooral me bikinilijn heb ik dat altijd heel erg!
benen eigenlijk vrij weinig last alleen dat het zo snel terug groeit :')

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:48

MoonChloe schreef:
Creatas schreef:

Veet creme hielp bij mij voor geen meter. Er ging misschien maar een haartje eraf.

Dat had ik vroeger wel bij die ouderwetse stink-veet, maar bij deze werkt het bij mij super! Wat typisch dat het bij de een wel en bij de ander niet werkt!?

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 09:33

Die sundepil was ook op de huishoudbeurs, ben er toen maar snel langs gelopen, maar is het écht zo goed?
Wat kost dat?

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:46

Ik zit even op de site van Sundepil te kijken, en zie bijv de aanbieding van 3 sets, maar dat houdt in dat iedere pad slechts beperkt te gebruiken is?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:52

Je hebt overigens ook zoiets maar dat heet dan Velvet Touch. Is volgens mij precies hetzelfde alleen wel goedkoper als ik zo op die site van Sundepil kijk.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:55

alles waar shave in de naam staat (ladyshave etc) zijn gewoon scheerapparaten
alles waar epi in de naamzit zijn epileer apparaten. Die trekken haartje voor haartje de haartjes er uit.
Meestal worden ze epilady's genoemd. Maar zoheb je ook silk-epil

Die dingen die je over je huid wrijft zoals het plaatje hierboven, moet je voorzichtig mee zijn als je een goevoelige huid hebt. Ik heb die dingen 1 keer gebruikt volgens de bijsluiter en had mooie brandplekken :)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:51

Mri schreef:
Die dingen die je over je huid wrijft zoals het plaatje hierboven, moet je voorzichtig mee zijn als je een goevoelige huid hebt. Ik heb die dingen 1 keer gebruikt volgens de bijsluiter en had mooie brandplekken :)

Oei, das wel goed om te weten dan!
Ik heb trouwens de Braun Silk Epil en niet de Epilady, had nog even gekeken. Ik kreeg er ook een coolpack bij om de pijn te verzachten, maar dat helpt niet echt. Gebruik 'm nu gewoon zo, als je het een paar keer gedaan hebt wen je er ook wel aan.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:54

Vankje, nog een tip om te zorgen dat het minder pijn doet ;)
Als je je huid koelt dan trekt je huid samen/trekken je porien dicht. Dan zit een haartje dus ook vaster.
Wanneer je je huid verwarmt, dan gaat je haartje er makkelijker uit.

Dus verwarmen voor het epileren en koelen direct erna ;)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:02

Ah, het koelen is dus voor ná de behandeling :')
Na de behandeling heb ik eigenlijk nergens last van. Ik douche me altijd eerst (dan is m'n huid dus warm) en dan epileer ik. De behandeling voelt niet heel prettig, maar ook echt niet echt pijnlijk.
Na de behandeling heb ik dus nergens last van, niet pijnlijk, geen jeuk en krijg ook geen bultjes.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:03

Ik scheer ook gewoon met normale scheermesjes en heb nu scheerschuim maar als die op is en het is nog geen tijd voor de wekelijkse boodschappen dan gebruik ik idd ook cremespoeling. :j Worden je benen lekker zacht van. Maar ik heb ook geen last van jeuk of een droge huid...en het is pijnloos. :') Tenzij je je snijdt....en dat overkomt mij wel es als ik haast hebt. :=

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:08

Thokkadisje schreef:
Ik heb de Braun silk epil nr7 die ook onder de douche te gebruiken is (al doe ik dat nooit). De eerste keer is even pijnlijk, maar daarna valt het mee hoor. Ik scheur iedere week even over mijn benen heen met dat ding, zodat alle haartjes die ook maar denken weer te gaan groeien er meteen uitgetrokken worden. Het doet als je het goed bijhoudt echt niet veel pijn (bij mij dan :P ).

Dat met die icepacks trouwens.... gaan de haartjes van de kou niet juist veel vaster zitten?

Ik heb deze ook en vorige week in een warm bad gebruikt. Mijn pijngrens is echt laag, en in een warm bad viel dit best mee :)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:49

Die Sundepil heb ik ook, maar dat vind ik echt 3x niets :o
Bij mij werkt dat niet.

Ik scheer gewoon, maar het toeval wil dat de boel bij mij niet zo snel groeit.. héél handig :o

Denk dat die epi-lady dan nog de beste optie voor je is :(:)

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 13:09

Na het weekend ga ik te veld voor een silkepil. Dan ben ik inmiddels weer voorzien van een vachtje (YUK) en kan ik hem meteen goed uittesten.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 13:19

MoonChloe schreef:
StillAngel schreef:
Afbeelding

Waar koop je dat, hoe duur is het en hoe werkt het precies?

Dit snijdt toch ook gewoon de haren af? Dit trekt ze er niet uit. Dus dat zou betekenen dat hij even snel terug is als met scheren, het is alleen makkelijker als scheren?

Edit: Ik heb eens op de site gekeken, en hij trekt ze er dus wel uit? Alleen heel zacht ofzo :D
Heeft iemand er ervaring mee voor de bikinilijn?