Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kenyada schreef:vooral omdat deze man ook nog zegt zelf geen probleem te hebben...dan kun je hem eigenlijk al niet helpen! hij wil dus blijkbaar ook absoluut geen hulp daar hij immers totaal Geen probleem heeft....
Pelryo schreef:stop met de relatie. Niet omdat je die andere man leuk vind,maar voor jezelf.
)Arabesk schreef:_Tara_ schreef:Maar 1%? Ik had niet verwacht dat dat zo laag zou zijn
Ja, een kennis van me is arts bij een afkickkliniek en alcoholisten zijn eigenlijk gewoon zo goed als hopeloos en vallen gewoon weer terug.
watje123 schreef:Elma_ schreef:Wat wil je horen?
Ik kan maar een ding zeggen. Weg weg weg bij die vent!! Een relatie op basis van medelijden en zo graag iemand willen helpen werkt sowieso al niet, en bovendien kan iemand die niet geholpen wil worden, niet geholpen worden, zeker niet als het op verslavingen aankomt..
Sterkte!
Amen!![]()
Zolang hij niet geholpen wil worden ( ziet het probleem niet) zal er geen verandering in komen.
mackkwek schreef:en dan nog,.al zou het maar 1% zijn,.. betekend ddat dan dat je meteen iedereen maar op moet geven omdat er toch practisch geen kans op genezing zou zijn ???? flauwekul! iedereen verdiend een kans op genezing .

Quellian schreef:mackkwek schreef:en dan nog,.al zou het maar 1% zijn,.. betekend ddat dan dat je meteen iedereen maar op moet geven omdat er toch practisch geen kans op genezing zou zijn ???? flauwekul! iedereen verdiend een kans op genezing .
Iedereen verdient een kans, maar niet ten koste van anderen
TS lijdt hieronder en dat is een heel ander verhaal dan wat jij vertelt over je kinderen.