zweten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: zweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:13

Ik had die Odorex depper ook, ben gestopt het te gebruiken. Mijn dokter raadde het af, omdat de afvalstoffen van het zweet niet eruit kunnen. Waardoor ze zich in je lymfklieren gaan ophopen. Hierdoor kunnen allerlei enge aandoeningen ontstaan!

Ik gebruik nu 'gewone' spuitbussen van Nivea en wissel regelmatig van Deo, hierdoor merk ik wel, dat ik minder last heb van zweten als dat ik altijd dezelfde deo gebruik.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:16

Het nadeel van Odorex is dat je ergens anders gaat zweten. Het moet er toch ergens uit komen. Ik ging heel erg in mn gezicht zweten, en dat is ook niet echt charmant :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:19

marleen_88 schreef:
Ik had die Odorex depper ook, ben gestopt het te gebruiken. Mijn dokter raadde het af, omdat de afvalstoffen van het zweet niet eruit kunnen. Waardoor ze zich in je lymfklieren gaan ophopen. Hierdoor kunnen allerlei enge aandoeningen ontstaan!

Ik gebruik nu 'gewone' spuitbussen van Nivea en wissel regelmatig van Deo, hierdoor merk ik wel, dat ik minder last heb van zweten als dat ik altijd dezelfde deo gebruik.

Beetje een vreemd verhaal... Hoe komt het zo 1 2 3 in je lymfeklieren dan? En als het in je lymfeklieren komt wordt het ook weer afgevoerd ....
Volgens mijn HA kan het geen kwaad. Men legt tegenwoordig zelfs met botox je hele zweetklieren af namelijk :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:20

Ik vind het toch wel vreemd dat mensen ergens anders meer gaan zweten omdat "het zweet ergens naartoe moet". Ik denk eerder dat je lichaam ergens anders meer zweet gaat produceren om af te koelen en niet dat het zich verplaatst van A naar B :+

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:21

Focussed schreef:
Ik vind het toch wel vreemd dat mensen ergens anders meer gaan zweten omdat "het zweet ergens naartoe moet". Ik denk eerder dat je lichaam ergens anders meer zweet gaat produceren om af te koelen en niet dat het zich verplaatst van A naar B :+

Dat zou je zeggen inderdaad. Alleen dit was wel mijn ervaring ;)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:23

Als je even googelt kun je onderzoeken zien waarin uitgelegd word dat dat onzin is. :)

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:06

Ik ga ook mee met de odorex extra dry! Van ergens anders meer zweten heb ik geen last. En vuil ophopen in je lymfeklieren is een broodje aap (volgens mijn huisarts). Je hebt er verschillende van: Deppers, sprays en normaal (dan moet je met een watje deppen). De depper werkt voor mij niet, maar de spray weer juist super! Ff uitproberen welke voor jou het beste werkt.

Wel goed je oksels wassen met water en zeep van te voren, insprayen, slapen, en de volgende dag weer wassen (staan ook in de instructie). Ik ondervind dat hoe langer ik het spul gebruik prutsmuts minder ik het nodig heb.

Voor mij in ieder geval en superoplossing, succes!

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 20:52

Ik hoorde een vriendin van mij laatst over Odorex, ben wel benieuwd want ik zweet ook best snel en ik word er echt gek van!
Ik ben alleen altijd bang bij zulke dingen dat het niet gezond is. Lees dus nog even mee hier.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 11:45

Ik heb inmiddels van die odorex dry gekocht, maar dan een creme. En ik heb echt het idee dat het werkt *\o/* dus allemaal bedankt voor de tips!

Frie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:24

ik ga het ook proberen!!!!!!!!!!! ik zweet ook wel op veel andere plekken, maar dit zou al helpen tegen die lelijke plekken in de kleren!!! supertip.

nandolufyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:23

Heej
Ik heb van alles geprobeerd, ook die ze overal aanraden, therme, odorex ect, noem het maar op.
Syneo5 kan wel helpen, ik het begin vond ik het niet veel werken, maar het neemt wel de geur weg, dat vind ik persoonlijk ook wel fijn, want ik vind het vreselijk als je jezelf ruikt...
Maar nu merk ik dat jet zweten minder is.
En ik slik sinds een maand of 2 salie pillen. 3 x per dag een pilletje met salie kruiden, kun je gewoon kopen bij een kruidenwinkeltje of hoe je dat ook noemt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Succes!

blupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:06

Ik heb Odorex ook gebruikt. En ook ik begon op andere plekken ineens te zweten. Dus gebruik ik het niet meer. En probeer mijn kleding er een beetje op uit te zoeken..

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:56

Odorex werkt inderdaad erg goed, helaas kreeg ik er op den duur wel lelijke gele kringen van in mijn kleding. Ben er nu mee gestopt en gebruik zo´n speciale roller van rexona die je ´s avonds na het douchen moet gebruiken, dan zweet ik een dag of twee veel minder en krijg ik geen vlekken in mijn kleding.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:57

Ik zit momenteel te wachten op een CGI gesprek an school die bepalend is voor mijn diploma
En ik zit met kapot te zweten dus dit topic kwam wel heel toepasselijk langs :')

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:10

Die van therme die 5 dagen werkt is ook echt goed hoor.. gebruik het al een paar jaar. T beperkte toen echt mijn leven dat zweten , ik kocht dat, gebruikte het eens, en ging een week op reis met school, heb de hele week niet gezweet en sindsdien aanbid ik dat spul bijna! _/-\o_

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:14

Ik gebruik zelf de gewone deoroller van odorex (voorheen gebruikte ik gewoon de spray, maar daar kreeg ik nare bultjes van, dus ben overgestapt op een roller) ..
Ik merk dat ik nogsteeds zweet, maar als ik de deo vóór het zweten heb opgedaan, dan stinkt het zweet niet en gaat het ook niet zweten.

De overige middeltjes van Odorex gebruik ik niet, mede door het feit dat je dan een zweetblokkade ontwikkeld onder je oksels en het er op andere plekken uit komt.. (zoals je rug, je liezen, onder je borsten en nog meerdere holle/kromme plaatsen)

Maar over Odorex ben ik dus wel erg tevreden :j

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:15

Spullen van Odorex zijn super!!
Ik ben er zelfs een keer voor naar de dokter geweest, vanalles geprobeerd en toch de producten van Odorex werken bij mij het best, en is goedkoop!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:04

Ik gebruikte ook Odorex, ben nu even gestopt omdat ik onstoken rode bulten kreeg, gebruik nu deoleen, dan zweet je minder en het ruikt niet, maar Odorex werkt beter!

Ik las het al ergens, maar nog een keer.. Niet opdoen na het scheren, dan gaat het ontsteken!

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:22

Ik zweet ook heel veel, en heb een tijd Jafra deo gebruikt. Dat is een roller, en werkte bij mij erg goed. Kost wel meer dan een sanex of wat dan ook voor merk deo.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-11 15:01

Ik heb nu dus 1 van Odorex: extra dry crème mild ofzo. Die kun je wel na het scheren gebruiken :D en ik gebruik het nu ongeveer een week en ik vind het toch echt heel goed werken, veel minder zweten, komt er ook niet ergens anders uit, fantastisch! *\o/*

urban_hero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 15:03

1 tipje: doe het niet op als je net je oksel hebt geschoren! Ik spreek uit ervaring.................. :j

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-11 15:08

urban_hero schreef:
1 tipje: doe het niet op als je net je oksel hebt geschoren! Ik spreek uit ervaring.................. :j

Te laat :P heb ik gister wel gedaan, en het ging prima:)

urban_hero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 15:10

miekel92 schreef:
urban_hero schreef:

Te laat :P heb ik gister wel gedaan, en het ging prima:)

Mazzellaar! Ik lig dan altijd met van die brandende oksels in bed te bedenken dat ik echt nooit meer zo lomp moet zijn om het vervolgens de week erop gewoon weer te doen!

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 16:06

Focussed schreef:
Odorex super dry :)

Is geen deo, je moet het 1x onder je oksels smeren voor het slapen gaan en de volgende dag afwassen en dan zweet je 5 dagen niet volgens de verpakking. Ik zweet 2 weken niet :+ Echt super fijn :j Zelfs met keihard sporten zweet ik nog niet onder mn oksels :D

Deze is echt perfect ja :j