Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
marleen_88 schreef:Ik had die Odorex depper ook, ben gestopt het te gebruiken. Mijn dokter raadde het af, omdat de afvalstoffen van het zweet niet eruit kunnen. Waardoor ze zich in je lymfklieren gaan ophopen. Hierdoor kunnen allerlei enge aandoeningen ontstaan!
Ik gebruik nu 'gewone' spuitbussen van Nivea en wissel regelmatig van Deo, hierdoor merk ik wel, dat ik minder last heb van zweten als dat ik altijd dezelfde deo gebruik.
Focussed schreef:Ik vind het toch wel vreemd dat mensen ergens anders meer gaan zweten omdat "het zweet ergens naartoe moet". Ik denk eerder dat je lichaam ergens anders meer zweet gaat produceren om af te koelen en niet dat het zich verplaatst van A naar B

miekel92 schreef:urban_hero schreef:1 tipje: doe het niet op als je net je oksel hebt geschoren! Ik spreek uit ervaring..................
Te laatheb ik gister wel gedaan, en het ging prima:)
Focussed schreef:Odorex super dry
Is geen deo, je moet het 1x onder je oksels smeren voor het slapen gaan en de volgende dag afwassen en dan zweet je 5 dagen niet volgens de verpakking. Ik zweet 2 weken nietEcht super fijn
Zelfs met keihard sporten zweet ik nog niet onder mn oksels