Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
(in 4 jaar!)
Marlies22 schreef:Heb je je amandelen nog? Ik had het ook, tot wel 6x per jaar! Na 2 1/2 jaar aanzien m'n amandelen eruit laten halen. Is ook geen pretje, maar ik heb daarna nog maar 1x keelontsteking gehad!(in 4 jaar!)
Heel veel beterschap
edit: Wat ik probeerde: even doorzetten en snel een heel glas yokidrink of drinkyoghurt naar binnen werken, en daarna dat snel wegspoelen met water (omdat je door yoghurt/yoki veel slijm in je keel krijgt). Doet ff zeer, maar dan heb je iig wat binnen. Daarnaast natuurlijk veel ijsjes, al vond ik dat ook altijd maar nix.. Die tip van de frozen smoothie klinkt ook goed!
Maar ik hoest me een ongeluk en ben daarbij echt flink verkouden. 

je bent die week dan wel wat ziekkies maar niet zo erg als dat die angina door zet... ik heb het 8 jaar volgehouden en het is dat ik echt pech heb gehad deze winter (amandel is gescheurd en de bacterieen zijn in mn longen terecht gekomen. Kreeg een zware astmatische aanval met 2 weken prednison als gevolg), waarom ze er nu echt uit moesten...
, ze zijn er namelijk niet voor niets uit . Liever nu even pijn dan elke keer weer keelonsteking !