Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 
) wendietjuhhh schreef:Groter maat werkt niet. Ik heb gister zelf opgemeten en kom echt niet groter als een D cup. Ik heb 70E voorgevormd inderdaad wel eens aangepast (vaker als eens) en hou ruimte over bovenin (en zit dus niet mooi omdat deze te groot is).
Sportbh is weer geen probleem voor mij. Deze zitten goed (niet voorgevord dan en dat vind ik niet erg).
ingeb0rg schreef:ik heb dan een flinke e/f cup en dat is ook dramatisch! (uberhaupt al om een fatsoenlijke bh te vinden) maar de bh's van saph zijn wel flinke cups hoor, deze komen iig al helemaal tot bovenaan mijn borsten zeg maar!
odetteke schreef:wendietjuhhh schreef:Groter maat werkt niet. Ik heb gister zelf opgemeten en kom echt niet groter als een D cup. Ik heb 70E voorgevormd inderdaad wel eens aangepast (vaker als eens) en hou ruimte over bovenin (en zit dus niet mooi omdat deze te groot is).
Sportbh is weer geen probleem voor mij. Deze zitten goed (niet voorgevord dan en dat vind ik niet erg).
Misschien dan een omvangsmaat kleiner en wel een cup groter?
Ik vind het merk curvy kate geweldig, te bestellen bij brastop.com. Wel laag, maar niet te laag. Ja, nu wel, maar ik ben een maat gegroeid
JuliaMaria schreef:Je zegt dat je jezelf gister hebt opgemeten... Het is verstandig om je in een goede lingeriezaak op te laten meten, want de meeste vrouwen doen dat he-le-maal verkeerd. Je zou niet de eerste zijn die haar BH's 2 cupmaten te klein draagt of ze te los in het mandje heeft liggen....
( Met als gevolg dat andere mensen naar uitgezakte/omhoog gedrukte/misvormde tieten moeten kijken, terwijl borsten zo mooi kunnen zijn.. Altijd jammer)

_Arwen_ schreef:Die voorgevormde steken sowieso vaak een beetje af he, bovenaan. Als hij er helemaal omheen 'knelt' is hij dus te klein.
Ik heb zelf de Freya deco

Is inderdaad een heel goed merk
sharief schreef:http://www.hunkemoller.nl/bh/beugel-bh- ... b-f-2.html
Dit is hem, de bh die ik bedoel. Zelfs met theezakjes blijft alles goed zitten)
deze heb ik ook als paardrij BH en zit erg lekker ik heb 80D