Pols in het gips opnieuw breken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grietzz

Re: Pols in het gips opnieuw breken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:04

En, hoe is het nu?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:25

Natuurlijk kun je je pols nog eens breken als die in het gips zit. :j
Mijn neefje had ooit eens z'n pols gebroken en zat in het gips. 6 weken later toen ze naar het ziekenhuis wilden trok mijn tante aan de verkeerde arm en had hij weer z'n pols gebroken. :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 23:01

Grietzz schreef:
En, hoe is het nu?

Helaas niet echt goed.
M'n linkerhand is koud, rood en de pijn zit niet echt meer op 1 plek (Al is de pijn wel erger op de plek van de breuk).

Morgen bellen we de gipskamer weer op, want ik denk niet dat het handig is om 2 weken te wachten ;)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 23:33

Ik lees al sinds het begin mee, ga mee met voorgaande reacties.
Nav je update zou ik inderdaad morgen maar eens bellen ja ;) mocht je er echt last van hebben zou ik vandaag nog naar de SEH gaan!

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 06:06

Zou inderdaad maar eens zorgen dan dat ik snel bij de dokter kom! Succes ermee.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 06:39

Oei, kijk je wel een beetje uit, dystrofie is een heel naar iets, wat je niet wilt hebben. Z.s.m. terug dus, maar ik lees dat je vandaag naar de gipskamer belt. Doen hoor!!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 10:35

Nou ik hoef niet langs te komen, maar degene aan de telefoon gaf wel toe dat ze een paar fouten hebben gemaakt :j

Vooral dat ze er na het gips niks meer omheen hebben gedaan. Ik moest zometeen maar naar de Apotheek om een steungeval op te halen en als het over een week dan niet opgeknapt is moet ik naar de chirurg :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:29

Als ik het zo lees, maakt ze nu dus weer een fout........ sterkte, want hier gaat echt iets niet goed!

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 13:08

Hoe kómen ze erbij om je met die klachten niet te willen zien?
Als je mijn dochter was, maakt me niet uit of je nu 13 bent of 30, ik had je meegenomen naar de SEH, daar een arts erbij geroepen en geëist dat er een extra foto gemaakt zou worden.
Ze kunnen je toch niet met deze klachten door blijven laten lopen???

Verder vind ik het vreemd/jammer dat je niet op je strepen gaat staan, je hebt recht op een goede medische behandeling, al moet je dat in dit geval wel afdwingen.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 13:39

Als ik jou was zou ik ook nog even terug gaan :j
Als je nu geen goede behandeling krijgt kun je er je hele leven lang last van houden!

Gewoon langs gaan hoor, ik vind het maar raar wat die vrouw over de telefoon verteld en dat je zelf maar even een steunverbandje moet kopen! Belachelijk!

Ik zou als ik jou was naar een ander ziekenhuis gaan, want fouten zullen ze hier toch niet toegeven ookal gaat het ten koste van jouw arm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:23

Daphne__ schreef:
Nou ik hoef niet langs te komen, maar degene aan de telefoon gaf wel toe dat ze een paar fouten hebben gemaakt :j

Vooral dat ze er na het gips niks meer omheen hebben gedaan. Ik moest zometeen maar naar de Apotheek om een steungeval op te halen en als het over een week dan niet opgeknapt is moet ik naar de chirurg :)

Ga alstublieft naar een ander ziekenhuis.
Als ze je wegsturen zonder gips terwijl je nog een breuk hebt, kan dat alleen voor meer problemen zorgen en uiteindelijk tot een operatie leiden. Misschien hebben ze gewoon geld nodig, ik weet het niet, maar dit is écht niet goed.
Het feit dat ze zo verkeerd gegipst hebben dat jij nu met een ontsteking zit in je hand, zegt al genoeg voor mij. ;)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:28

ik ga met de rest mee, laat er een foto van maken, in een ander ziekenhuis, niet elke keer nog een weekje aankijken!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-11 11:31

Nou er zijn 4 foto's gemaakt en er is idd nogsteeds/of opnieuw iets niet in orde, maar omdat ze te weinig kunnen zien op de foto's om echt goed te kunnen behandelen moet er een MRI gemaakt worden :)

Tot die tijd dus even extra rustig aan doen... ben benieuwd hoe lang het gaat duren allemaal, het is alweer 9 weken geleden gebeurd 8)7

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:39

Ze hebben nu geen gips, softcast o.i.d. aangelegd?
Die MRI duurde bij mij toen 45 minuten :wow:

Veel beterschap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:38

MRI duurt inderdaad lang. Hoop voor je dat er snel plek is maar het is daar altijd erg druk. Beterschap iniedergeval!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:40

En nog steeds in het zelfde ziekenhuis??