Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:@realmagic
Ik word over 2 mnd. [al] 50 jaar,maar voel en gedraag me nog als een jongere.
Weet je,je maakt me zeker niet bang hoor,maar het hart zat ik ook aan te denken,maar vervalt weer omdat ik geen pijn op de borst heb en geen pijn in [beide] mijn arm heb.
Wél had ik een paar keer een druk op de borst en hartkloppingen heb ik al heel lang.
Ik zal dit ook zeker tegen ijn H.A. zeggen.
Ik heb 8 juni een laatste voetbal wedstrijd maar ik durf eigenlijk niet.Maar wil wel heel graag!
hotchocolat schreef:Ze hebben bij mij vrijdag bloed afgenomen om te kijken, morgen krijg ik de uitslag.
Ik heb er nog een lage bloeddruk, zwakke, onregelmatige lage hartslag bij.
geerke schreef:hotchocolat schreef:Ze hebben bij mij vrijdag bloed afgenomen om te kijken, morgen krijg ik de uitslag.
Ik heb er nog een lage bloeddruk, zwakke, onregelmatige lage hartslag bij.
dat kan ook hormonaal zijn...de schildklier regelt de bloeddruk en hartslag
Avalon_ schreef:Hyperventilatie kan ook soortgelijke vervelende klachten veroorzaken
http://chronischehyperventilatie.nl/symptomen
realmagic schreef:weet niet hoe oud je bent,maar omdat je het ook hebt over de overgang.
Heb je er al een aan gedacht om je hart e.d te laten checken.
Ik ben vorig jaar heel onverwachts mijn tante van 42 verloren aan hartfalen,waarna we er later achter kwamen dat ze al een poosje dezelfde klachten had als die jij beschrijfd.
Niet om je bang te maken,maar je weet maar nooit.ze was ook bij de huisarts geweest,maar die kon ook weinig vinden.