zorro schreef:Ik hou er ook niet heel erg van. Ik heb dan ook bewust mijn hyves verwijderd, en heb ook geen facebook of twitter ofzo. Ik werd op mijn hyves nagelezen, en sommige mensen vroegen me naar dingen die ik ze niet verteld had, hadden ze dan weer uit krabbels gehaald. Nou is dat allemaal niet zo'n groot geheim, maar ik vind het vooral onfatsoenlijk.
Opzich kan ik best begrijpen als je ergens veel moeite mee hebt, ergens mee zit.. en je hebt bijvoorbeeld niemand in je omgeving om dat bij te uiten, dat je daar dan bokt of een ander forum voor kiest. Even lekker je verhaal kwijt aan een stel onbekenden. Kan ik best snappen.
Ik zelf zal het niet zo snel doen, ik leg dat liever bij goede vriendinnen neer. Ieder zijn ding, ik wil er ook niemand mee veroordelen, maar ik zal het zelf niet zo snel doen.
Precies daarom heb ik ook geen hyves meer. Facebook of twitter nooit gehad. Mensen gaan er ook maar gewoon van uit dat je iedere dag op hyves gaat kijken of je toevallig wordt uitgenodigd voor de verjaardag van aanstaande zaterdag. Nou als ik daar dus een week niet op kijk heb ik geen uitnodiging gehad... Ik bel mensen altijd of ze zin hebben... Of ik vraag het ze face to face...
Ben daar echt helemaal klaar mee.
oh en ontopic: ik denk niet dat het bij iedereen een schreeuw om aandacht is hoor, maar ook wel het delen van ervaringen. Bij sommige mensen is dat wel zo, maar ik vind dat je dat vaak wel kunt zien aan de manier waarop het geschreven is.

En soms ook van die irritante tweets, en het geldt overigens niet alleen voor twitter.