Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gohya schreef:Je leest vaak berichten in de media: vader dood moeder en kinderen.of vader steekt huis in brand,enz.
Ook allemaal vaders die kortsluiting hebben in hun hersens.
Yel schreef:gohya schreef:Je leest vaak berichten in de media: vader dood moeder en kinderen.of vader steekt huis in brand,enz.
Iets subtieler mag ook wel.
Vind het ook niet netjes om zoveel informatie van een ander op een forum te zetten.
Behalve dat, heb je contact met de moeder?, lijkt dat al je informatie van het meisje af komt en alles heeft meerdere kanten.
Melding maken heb je al gedaan, meer dan de familie adviseren dat ze HA bellen of crisisdienst voor evt dwangbehandeling/ opname kan je niet doen.
Yel schreef:gohya schreef:Je leest vaak berichten in de media: vader dood moeder en kinderen.of vader steekt huis in brand,enz.
Iets subtieler mag ook wel.
Vind het ook niet netjes om zoveel informatie van een ander op een forum te zetten.
Behalve dat, heb je contact met de moeder?, lijkt dat al je informatie van het meisje af komt en alles heeft meerdere kanten.
Melding maken heb je al gedaan, meer dan de familie adviseren dat ze HA bellen of crisisdienst voor evt dwangbehandeling/ opname kan je niet doen.
gohya schreef:Ze is geen bokker,niemand kent haar verder.
macholoverr schreef:(ik ken die mensen ook waar Goyha het over heeft)
Citaat:Iemand met kortsluiting in de hersens is niet kwetsend ofso,wel als je zou zeggen iemand die gestoord is of gek is.Dát zijn wél kwetsende woorden.
kleinvosje schreef:JAmmer dat je ons niet meer wilt laten weten hoe het gegaan is, sommigen zijn wel geïnteresseerd en willen helpen.
Wel goed dat je nu naar de ha kunt met meisje!
gohya schreef:Ik weet genoeg en ik ga alleen dat meisje nog helpen,de rest zoekt het maar uit.
Hulp word blijkbaar niet meer gewaardeert door sommige.
Citaat:sommigen zijn wel geïnteresseerd en willen helpen
gohya schreef:kleinvosje schreef:JAmmer dat je ons niet meer wilt laten weten hoe het gegaan is, sommigen zijn wel geïnteresseerd en willen helpen.
Wel goed dat je nu naar de ha kunt met meisje!
Het is zo jammer dat er altijd iemand is met commentaar.
Iemand die doordraait of wat dan ook,word tegenwoordig kortsluiting in de hersens genoemd.
De mensen zelf kunnen er niets aan doen,die weten niet beters,maar helaas is het wél zo.
En ik moet toch iets vertellen anders snapt helemaal niemand waar het over gaat,dan lijkt het allemaal wel mee te vallen.
Dit mogen wij dus echt NIET zeggen..