Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woogy schreef:wil iedereen elkaar in de waarde laten? Soms zijn er onverklaarbare zaken in de wereld, als iemand zich er goed bij voelt moet hij/zij dit toch gewoon doen? Al geloof je dat als je je drol drie keer omdraait voor je hem wegspoelt dat je dan sterker wordt moet je dat toch vooral gewoon doen? Of dat nou het placebo effect is of dat je het gewoon heel graag wilt, ieder z'n ding.
Voor mij is het bewezen door mijn eigen ervaringen. De ene steen is sterker dan de andere en ik weet dat ik er heel erg voor op moet passen en dat doe ik dus ook.
Polivy schreef:lesilla schreef:Ik geloof er eigenlijk niet in, ik geloof wel dat de kracht van geloven veel kan doen. Ik draag zelf gele saffier die zou ook veel krachten hebben, maar nog geen extra wijsheid gevoeld.
Maar hoe interpreteer je wijsheid dan?
Woogy schreef:wil iedereen elkaar in de waarde laten? Soms zijn er onverklaarbare zaken in de wereld, als iemand zich er goed bij voelt moet hij/zij dit toch gewoon doen? Al geloof je dat als je je drol drie keer omdraait voor je hem wegspoelt dat je dan sterker wordt moet je dat toch vooral gewoon doen? Of dat nou het placebo effect is of dat je het gewoon heel graag wilt, ieder z'n ding.
Voor mij is het bewezen door mijn eigen ervaringen. De ene steen is sterker dan de andere en ik weet dat ik er heel erg voor op moet passen en dat doe ik dus ook.
) En zelfs een stinkordinaire kiezel kan me bekoren...gewoon het feit dat iets ZO oud is maakt me altijd heel bewust van m'n nietigheid..best fijn
InekeH87 schreef:Polivy schreef:
Maar hoe interpreteer je wijsheid dan?
Als je wijsheid niet kan interpreteren, waarom heb je er dan een edelsteen voor nodig om er meer van te krijgen?
hij's niet slim, maar hij's best wel wijs.