Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horseees schreef:Hoi bokkers,
Ik ga binnenkort bij de tandarts mijn tanden laten witten, veel centjes, maar ik wil het ontzettend graag. Heb echt een complex over mijn tanden hoor, heb vlekken erop en zijn heel erg verkleurd door braken
Ik moet de afspraak nog maken maar het zou binnen een maand ongeveer gebeuren.
Wie heeft dit al laten doen?
Wat ik heb gehoord van de tandarts zelf, is dat ik erna 24 uur, of 48 dat weet ik even niet meer, geen voeding mag eten met kleurstoffen enzo erin? Wat moet je dan eten?Geen tomaten, ketchup, rode saus, curry, spinazie, enzo.. dat zijn zo de dingen die ik kan bedenken..
Ik kijk er erg naar uit, nog mensen met ervaringen?
We zullen zien..

Lena01 schreef:Mijn tandarts zegt altijd dat hij het niet bij mij wil doen, en ik heb echt een geel gebit, stoor(de) me zo erg aan!
Ik heb via internet zelf een pen bestelt die als beste uit de test kwam bij Kassa, en die ben ik nu aan het gebruiken, ding kostte me nog geen 20 euro, even 2 x per dag, 14 dagen lang, ik zit nu op 5 dagen, en ik zie het nu al!!
Ik heb ook een bitje bestelt, benieuwd of dat ook werkt! Ik ben er tot nu toe erg tevreden over!

LecyTinker schreef:Lena01 schreef:Mijn tandarts zegt altijd dat hij het niet bij mij wil doen, en ik heb echt een geel gebit, stoor(de) me zo erg aan!
Ik heb via internet zelf een pen bestelt die als beste uit de test kwam bij Kassa, en die ben ik nu aan het gebruiken, ding kostte me nog geen 20 euro, even 2 x per dag, 14 dagen lang, ik zit nu op 5 dagen, en ik zie het nu al!!
Ik heb ook een bitje bestelt, benieuwd of dat ook werkt! Ik ben er tot nu toe erg tevreden over!
ik zag bij telsel ook zo een soort van wit maak lak... neem aan dat je dat bedoelde... waar heb jij die pen besteld dan?

heel raar gevoel, het ziet er wel witter uit, maar doordat het zo lelijk opdroogt gaat het ook aan je tandvlees plakken e.d. horseees schreef:mariska32 schreef:mijn tandarts zet je nog net niet buiten de deur als je over bleken begint.![]()
hij is er zeer fel op tegen,slecht voor je tanden en [vaak] een te kort resultaat.
Haha
Mijn tandarts heeft er niets op tegen in ieder geval.
horseees schreef:Fred_Kroket: Geen assistente hoor. Netjes een afspraak en tandarts rekt er zelf de nodige tijd voor uit.
lifaya schreef:Ik heb het zelf kunnen doen met tubes en een mondstukje die ik heb gekocht en laten maken bij de tandarts, was denk ik 65 euro en je tanden werden er spierwit vanik heb maar 1 tube gebruikt, heb er nog 3 liggen maar weet niet of die na 6 jaar nog goed zijn