Oorontsteking blijft... Wat nu?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Oorontsteking blijft... Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 08:24

Oef, oor ontstekingen..... vreselijk.
Ik had het een paar jaar geleden weer. En mijn huisarts daar was niet zo'n fijne.
Had echt hoge koorts, en de ontsteking ging niet over, maar die knakker wilde geen anti biotica mee geven.

HEL! Dat was het ...

Ondertussen kwam er zo veel druk op m'n oor te staan dat mijn trommelvlies scheurde.
Deed even ontzettend veel pijn, maar daarna kon het vocht eruit en verminderde de druk eindelijk. Heerlijk. Want ik stond echt op 't punt om met m'n kop tegen de muur aan te bonken van de pijn.

Dus ik nog een keer naar de huisarts...
Wat denk je? Krijg ik druppeltjes mee. Druppeltjes waar expliciet op staat vermeld dat je ze NOOIT mag gebruiken als het trommelvlies gescheurd is. Top, daar had ik dus niets aan.

Uiteindelijk heb ik vals gespeeld en ben ik gewoon een keer midden in de nacht naar de huisartsen post gegaan, omdat er dan een andere huisarts zat.
Die heeft me direct anti biotica voorgeschreven en toen was de ontsteking gelukkig na een paar dagen verholpen.

Maar m'n trommelvlies is nooit meer de oude geworden.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:31

AP_Art schreef:
Ik mag er om tien over vier heen *\o/*

Ik ga aangeven dat ik echt zware medicijnen wil hebben die ontstekingsremmend werken. Word ik wel heel erg moe van (Al vaker gehad helaas, ik ben gevoelig voor alle ontstekingen die er maar zijn? Kiezen (Al drie wortelkanaal en een kroon) Keel (ook al twee keer gehad) nu oor).

Ik wil echt donderdag aan mijn examen deel nemen.. Ik durf nu niet eens naar buiten..

Ik heb ooit oorontsteking gehad die niet met medicijnen over ging. Bleek twee weken later dat er een ontsteking bij mijn verstandskies zat waardoor ik die oorpijn had. Bij die verstandskies voelde ik de eerste anderhalve week tijdens die oorontsteking niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:55

Ik is inmiddels weer helemaal beter :D

Ben die middag weer wezen uitspuiten. Kwam er niet uit. Moest ik twee dagen later weer terug komen. Kreeg overigens nog steeds geen pijnstillers mee... Donderdags had ik er minder last van. En ik kon mijn oor knakken als het ware? Dan ging de druk er even af.
Vrijdags was mijn oor niet meer verdoofd en deed niet meer zeer! Vrijdags nog terug geweest. En toen bleek het over te zijn.

Nu blijkt ook dat ik geen ontsteking heb gehad. Maar dat er zon prop tegen eht trommelvlies aangeplakt zat, dat er een enorme druk op stond. En dat was de pijn die ik had.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:58

Poeh blij dat je er van af bent, en goed dat je nu weet waar de pijn vandaag kwam?

Anoniem

Re: Oorontsteking blijft... Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:03

Ben er zeker blij om!

De pijn kwam dus vanaf de druk op het trommelvlies. De prop sloot mijn hele gehoorgang af. En zat op het trommelvlies vast. Ongelovelijk dat dat zon pijn kan doen.