Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kwam tot mijn heupen en ik kreeg het ook op m'n heupen 
echt pixie cut.
eigenlijk wil ik het weer kort knippen... 
Britt schreef:Op dit moment heb ik lang haar, maar er komt altijd weer een moment dat ik het zat ben en het kort laat knippen. Dan heb ik weer spijt en laat ik het weer lang groeien en het cirkeltje is wel rond.
Het is nu wel al langer als het ooit is geweest en voorlopig bevalt het wel, maar er zijn momenten dat ik twijfel...
ik heb lang haar

)
tyleysmiley schreef:Heel lang haar tot mijn billen,heb ze laatst laten knippen en i.p.v. puntjes,is er zo een 20 cm verdwenen,maar het hangt nog op mijn middel ongeveer.
. Langste was tot een cm of vijf onder mijn bh-sluiting, kortste was het een cm of 6
. Alle lengtes ertussen zijn ook al aan bod geweest... ik ben het altijd nogal snel beu. Als ik lang haar heb ben ik dat beu en laat ik daar radicaal de schaar in zetten, en na een half jaar ben ik het korte kopje weer beu en laat ik het allemaal weer groeien. tantjeuh schreef:Moet trouwens eerlijkheidshalve zeggen dat ik, hoewel ik hier massaal veel meiden zie langskomen met heel lang haar, zelden mensen tegen kom die mooi zijn met echt lang haar. Daar moet je echt een stevige bos haren voor hebben, wil je het mooi hebben.... Ik zie véél liever iemand met kort/halflang haar met een mooie snit erin, dan iemand met echt lang haar dat er dan maar gewoon bij hangt. Zéker mensen met een beetje dunner haar: hoe minder lengte, hoe minder gewicht, hoe meer volume!
Dus uberhaupt weten veel mensen niet eens dat ik zulk lang haar heb, omdat ik het vervelend vind het los te hebben.