Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat kunnen ze op verschillende dieptes toepassen namelijk. Hier een linkje: http://www.plastische-chirurgie-wijzer. ... rasie.html. rachel_j schreef:met een tattoo bedoel ik uiteraard geen gewone tattoo ,maar een huidskleurig , er zijn maar een paar adressen in nederland waar je dit kan laten doen.
er wordt dan op de littekens gettatoeerd,in de kleur van jouw eigen huid, (kleur wordt speciaal voor jou samengesteld) zodat de littekens minder opvallen.
dit doen ze ook wel eens bij mensen met die pigmentziekte, kan even niet op de naam komen , maar weet dat eens op tv is geweest dat ze op die manier bij iemand heel het gezicht hebben gedaan, en het resultaat was verbluffend.
geloof dat tattoo bob dat toen gedaan heeft .
IggyPop schreef:Het heeft even geduurd maar dat tatooeren heet dermatografie, ik ga deze week even langs de huisarts er voor:)
Bokt super bedankt!
IggyPop schreef:RubyRed schreef:Kijk hier maar eens, een stukje naar beneden scrollen en dan bij 'wat is de behandeling'.
Succes!!
Ligt het aan mij? Want ik snap het niet helemaal?
Goldy schreef:phoe heftig hoor wat ik hier allemaal lees!!!
ik ben hier komen kijken omdat ik in t najaar aan mijn pols ben geopereerd.
nu heb ik een lidtekentje van 1.5 cm op m'n pols presies in t verlengde van een ader lopen.
zelf heb ik er geen problemen mee maar ik werk in een winkel en krijg nu t mooier weer is wel eens vragen hoe en wat....
als ik vertel dat t van een operatie is word er wel eens gedaan als of ik lieg.....
(als of ik me zelf heb gesneden of erger)
t lidteken is nog niet rustig t is nog steeds donkerder van kleur en t word nog steeds gladder ik hoop dat dit nog even blijft want mij is vertelt dat zolang t lidteken nog donker van kleur is t nog steeds herstellende is.....
als t eenmaal licht gekleurd is en mensen blijven zo raar reageren erop wie weet dat ik dan idd ook kies om t via een tatoo bij te laten kleuren (als t bij iggypop mooi word)
vandaar dat ik me ook aanmeld....
Zalfjes ed kunnen ook helpen ter ondersteuning van het herstellen.