Maar wij hebben het nu goed opgelost. Hij wilde ook altijd dat ik alles deed, maar dat was meer omdat ik echt een vent was kwa huishouden
Ik was vreselijk!Nu doe ik dat veel beter en hij wordt nu zelfs een beetje boos als ik bijvoorbeeld de vuilniszakken buitenzet, want dat is een 'mannentaak'

Communicatie is het allerbelangrijkst. Mannen kunnen niet ruiken hoe de vork in de steel zit en vrouwen vinden dat ze dat wel moeten kunnen. Dat werkt natuurlijk niet.
Wees gewoon duidelijk, maar vriendelijk. Mannen willen hun vrouw heel erg graag blij maken en ze voelen graag dat ze nodig zijn. Dus als je je wensen in een duidelijke, maar lieve verpakking stopt, krijg je gegarandeerd respons

Krijg je dat niet, dan is er wrs meer mis in de relatie en moet je dieper gaan graven.

. Dus na heel de week gezeurd te hebben hoop ik voor hem dat hij vandaag het huis grondig schoon gaat maken en zon bus erop los spuit om dit over 2 weken nog een keer te herhalen anders blijf ik voorlopig thuis en hij ook. We wonen nog allebei apart. Hij heeft kinderen uit een eerder huwelijk.. Maar dat is dus een vb waar ik me druk om kan maken. Hij is zo ontiegelijk laks met dingen waar ik juist strikt mee ben
Klinkt als de ideale man
Maar wij wonen dan ook nog niet samen dus ben benieuwd hoe het dan gaat lopen..