LittleRose schreef:Lijkt wel of het overal hetzelfde liedje is!!
Maar jeetje 3/4 maanden revalideren is ook aardig wat zeg, hopen dat je er daarna vanaf bent.
Maar jij hebt dus ook dat het gevoel in je been weer terug komt, na wat voor tijd ongeveer? Ik had er maar 2 dagen last van, kreeg daarna wel last van knie en heup.
het is echt verschrikkelijk als je eenmaal in het ziekenhuis rondje zit .
ik hoop ook dat ik er daarna vanaf ben
, zag het eerst zelf ook absoluut niet zitten uiteindelijk ben ik er toch wel aan begonnen 
ik heb wel is in bed gelegen dat ik er gewoon niet meer uitkon , geen gevoel meer ongelovelijke pijn kon niks meer bewegen was voor mijn gevoel verlamd tot aan m'n buik . moest ik doodleuk lopend naar de dokter komen
zo serieus nemen ze het .
uiteindelijk in de auto en grote moeite bij de dokter gekomen , niks aan te doen en nog maar zwaardere medicijnen toen begon het nog met diclofinac later werd het tramadol en toen werd het oxynorm nogsteeds geen oorzaak en ik liep door met geen gevoel , geen kracht en ongelovelijke pijn ondangs al die medicijnen ( ook nog 8x paracetamol en diazepan voor m'n spieren ) , uiteindelijk kon ik vervroegd voor een MRI komen , zou eind januari de uitslag krijgen tot ik half januari niks meer kon , voelde mn benen weer niet kon lopen wel vergeten en toen moest ik op de eerste hulp komen . daar hebben ze de mri vervroegd opgevraagd en zou ik volgens die arts een hernia hebben L4 geloof ik , en kreeg ik nog zwaardere medicijnen en daar moest ik het mee redden tot de tijd dat ik geopereerd zou worden . ondertussen mocht ik helemaal niks meer en zat ik een beetje thuis .
kom ik bij de arts is het opeens geen hernia , maar een kleine uitstulping die volgens hun nog vrij lag . wel was mijn hele zenuwstelsel helemaal in de war en moest ik daar weer voor naar het wervelcolomcentrum in het umcg . via daar willen ze nu proberen om met de pijn om te kunnen gaan en moet ik dus revalideren . ze wouden me er niet aan opereren omdat ze bang waren dat het nog erger werd .
ik kan er nogsteeds niet bij met m'n hoofd dat er niks zit , continu heb ik weer een terugval dat ik amper kan lopen , dat ik geen gevoel heb en dat het er zegmaar 'inschiet' .
ik hoop echt voor je dat ze een oorzaak vinden , en dat je niet van de één naar de ander gestuurd word .
ik heb het gevoel nu ongeveer na 1 dag weer terug , soms ook wel sneller .
en ik krijg idd ook last van mijn heup omdat je zo verkrampt gaat lopen , dat je dan weer op een andere plek last krijgt