Ik heb zo'n JEUK!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

OldSkipper

Re: Ik heb zo'n JEUK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 13:16

Het kan gewoon een allergie zijn voor t 1 of ander, ik heb t eens gehad van een B merk pindakaas...

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 16:33

Ben je misschien 'anders' gaan douchen? Dus warmer/langer/vaker dan je normaal deed?
Aerius tabletjes heb ik ooit eens gekregen voor hooikoorts (al flink een aantal jaar terug), ben daar mee gestopt omdat ik niet echt verschil merkte.

Jeuk is erg vervelend, probeer er vanaf te blijven maar dat is een hele opgave. En vette zalf blijven smeren, dat hersteld de huid beter en sneller dan bijv. lotion.

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 16:42

Celinee_ schreef:
Ben je misschien 'anders' gaan douchen? Dus warmer/langer/vaker dan je normaal deed?
Aerius tabletjes heb ik ooit eens gekregen voor hooikoorts (al flink een aantal jaar terug), ben daar mee gestopt omdat ik niet echt verschil merkte.

Jeuk is erg vervelend, probeer er vanaf te blijven maar dat is een hele opgave. En vette zalf blijven smeren, dat hersteld de huid beter en sneller dan bijv. lotion.

Ook niks veranderd met douchen... En die pillen helpen gewoon niet, frustrerend!

Ik heb nu nieuwe pillen en mentholzalf gekregen, we gaan voor de tweede ronde! Ik heb de halve nacht wakker gelegen van het krabben, ik word er zo moe van :(:)

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 16:45

Het is zomaar komen op zetten?

Ben je in de buurt van een dier geweest waar je anders nooit mee in aanraking komt? Of misschien iets gegeten wat je anders nooit eet?
Het kan zoveel oorzaken hebben, snap best dat je er moe van wordt. Jeuk is verschrikkelijk!

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 20:15

Het is afgelopen donderdagnacht ineen begonnen, maar daarvoor heb ik geen afwijkende dingen gedaan/gegeten of wat dan ook...
De nieuwe zalf helpt gelukkig heel goed! De menthol verkoelt heel goed, dus ik heb het nu erg koud :+ maar geen jeuk *\o/*

Celinee_

Re: Ik heb zo'n JEUK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:32

Apart zeg.. fijn dat deze zalf wel helpt. :) hopen dat de jeuk weg blijft en dat het gauw weer beter gaat.