Rug Pijnpoli hoe en wat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ikkemetwikke

Re: Rug Pijnpoli hoe en wat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:50

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 07:59

Eigenlijk kwa behandeling een beetje te vergelijken. Ben echt benieuwd en hoop echt dat het gaat aanslaan . en in hoeverre het gaat helpen

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:02

Als de proefblokkade goed werkt, dan heb je grote kans, dat een definitieve blokkade ook goed kan gaan werken. Heb in de tijd van mijn behandelingen wel vernomen, dat het erg veel verschil maakt, welke arts je hebt. Dat is wel iets wat je in je achterhoofd moet houden...
Hoeft er maar 1 gezet te worden? Dan heb je wel mazzel hoor! Ik heb er 11 definitieve gekregen.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 08:27

zover ik hb begrepen worden er meerdere gezet, maar dat moesten we even afwachten, hoe het gaat aanslaan, ik hoop het echt, al vind ik het wel allemaal een beetje eng

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 21:05

Ik wil even een update geven, ook ter informatie voor mensen die de zoekfunctie gebruiken
Ik heb in Augustus mn definitieve zenuwblokkade gehad, eerste weken ging het geweldig, mens wat was ik opgelucht,
Maar de laatste 2 weken begint de pijn weer terug te komen, en word weer steeds erger
10 oktober kan ik op controle bij de pijnpoli, ben echt benieuwd wat ze gaan doen,

Iemand misschien ervaring ??