Brittol schreef:Ik heb er wel van gehoord, maar verder weinig ervaring mee.
Als ik je een tip mag geven, ga je aanmelden bij PsyQ.
Ze hebben ook een vestiging in Apeldoorn en naar het schijnt een erg goede instantie te zijn.
http://www.psyq.nl/Service/Contact/Alle-vestigingen
Succes ermee!
De moeilijkste stap heb je al gehad, het toegeven van een eetstoornis.
Dankjewel dat je de link helemaal hebt opgezocht! En wat je zegt, dit is best moeilijk.. Voor heel veel mensen die ik ken zal het ook best raar zijn, ik eet namelijk nooit (veel) in gezelschap en niemand weet van mijn eetbuien.. Ik ga snuffelen op de site! Nogmaals dankjewel!
@ 'Mijn' lieve HKdames, bedankt, echt bedankt, jullie zijn geweldig

Heb je ook al mensen in je omgeving (ouders, vrienden, familie) ingelicht en hoe denk je over professionele hulp?
Klinkt heel stom, maar mijn vader kennende is het vooral voor hem heel moeilijk dat ik in meerdere opzichten niet in de hokjes pas die hij heeft gemaakt. Gelukkig is het een hele lieve man die echt zijn best doet, hij zal het ook snel begrijpen. Ik zou het eigenlijk wel heel erg 'leuk' vinden om een keer met je over boulimia/BED te praten, zeker als je in de buurt woont. Ik ga er binnenkort eens een pb'tje aan wagen
En je moet inderdaad de oorzaak aan pakken, dat ga je dan niet oplossen met hardlopen als ik het zo eens teruglees, haha! Lekker knullig advies