smeetjoew schreef:Kom op zeg, je gaat toch geen afwasmiddel in je haar doen. Dat vind ik toch zo'n vreemd idee. Het heet niet voor niets afwasmiddel
Volgens mij word dat wel vaker gedaan hoor..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MightyJoe schreef:smeetjoew schreef:Kom op zeg, je gaat toch geen afwasmiddel in je haar doen. Dat vind ik toch zo'n vreemd idee. Het heet niet voor niets afwasmiddel
Mijn haar is echt binnen 1 max 2 dagen zo vet dat ik voor gek loop, en het is helemaal niet goed voor je haar zo vaak te wassen 
MoonChloe schreef:Idd citroensap werkt als tierelier. Maar of het goed is voor je haar, geen idee.
En afwasmiddel, dat is toch niet zo gek. Heb ik ook wel eens gedaan toen ik ooit in een bad met teveel badolie was 'gedoken'. Was meteen ontvet.
AAAH, je haar kleuren met crepe papier, herinneringen
Ik heb het dus voor 5 euro laten doen. 

natasjuhh schreef:smeetjoew schreef:Als je haar van een beetje citroensap blonder wordt, dan zou dat niet best zijn.![]()
Kun je net zo goed een scheut bleekmiddel in je haar doen.
Hoorde een keer een vriendin die afwasmiddel in der haar deed zodat het niet meer zo vet werd.
Heeft ze 1 keer gedaan en volgens haar werkt het echt
dus daar is het moment dat je aan de dreft moet...

MightyJoe schreef:smeetjoew schreef:Kom op zeg, je gaat toch geen afwasmiddel in je haar doen. Dat vind ik toch zo'n vreemd idee. Het heet niet voor niets afwasmiddel

?