Last van mijn heup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Re: Last van mijn heup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 16:44

Sorry dat ik pas zo laat reageer, was erg druk met van alles. Huisarts heeft gezegd eerst maar eens een week pijnstillers te proberen. Schiet ik dus niet echt iets mee op, maar ja ik wacht nog maar weer een weekje af.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:21

hmm dat schiet id al niet op. heb je wel andere pijnstillers gekregen of gewoon maar paracetamols nemen?

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 11:48

Gewoon paracetamol, maar heb hier ook nog diclofenac liggen. Die neem ik dus als ik echt last heb. Voorlopig is het met de paracetamol goed te doen. Rare is dat de laatste twee dagen ineens bijna al mijn gewrichten aan het opspelen, knieën, schouders, ellebogen, polsen, enkels en mijn vingers. Heel raar, weet niet wat dit kan zijn. Het is geen ontsteking, want het is niet warm of dik. Enkel pijn. Het is 's ochtends veel erger dan overdag, ik moet echt eerst even een paar minuten bewegen voordat de pijn zakt. Mijn vriend zegt dat ik weer naar de huisarts moet gaan, maar dan voel ik me zo'n zeur. Ik ga in ieder geval komende week eerst even proberen hoe het gaat met de paracetamol.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:48

heb je niet meerdere artsen in de praktijk, ik maak dan meestal bij een andere een afspraak , dan zeg ik gewoon de vorige keer was ik met dit zelfde ook bij die dokter ,

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 18:20

Nee hier in twente hebben ze eigenlijk alleen maar éénmans praktijken. Mijn vader is ook huisarts en ik heb hem nu gevraagd wat ik anders kan doen. Hij regelt nu dat ik van de week even bloed kan laten prikken om een aantal dingen te laten controleren.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:04

oke dat is al goed, mocht er een ontsteking zitten , dan vinden ze dat wel in het bloed,
ben benieuwd

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:12

Ik meld mij hier ook.
Heb dezelfde klachten.
last van heup/bekken, met name bij het opstaan en te lang zitten. Als je dan opstaat ( of uit de auto komt) lijk ik niet een oud mens. Als je even loopt gaat het wel weer maar de pijn blijft. Ook als ik van paard afstap zijn de eerste stappen niet fijn. Viel mij in de winter wel op dat als het kouder was ik meer last had. Echter nu blijft het zeuren en heb ik de hele dag pijn. Komt ook bij dat ik in mijn rechterhand ook niet echt kracht meer heb, wel pijn en stekende pijn. Laat gauw wat vallen met die hand.
Ben al meerdere malen bij de huisarts geweest, reumatoloog e.d. maar kom niet echt verder. Bloed is niet helemaal goed maar zat te weinig in om bij de reumatoloog te blijven. Advies van hem ga maar 4x perdag de zwaarste iboprufen slikken. Ja daag dat dacht ik dus niet, dat snapte hij dan ook wel weer, maar ja wat gaan we dan doen???? Zal binnenkort weer eens een afspraak maken.