Ja, heb een zware bacteriele infectie opgelopen in m'n longen.
Maar ik heb nu sinds vrijdag antibiotica en voel me al wel wat beter. Volgens mij is de koorts inmiddels al wel wat gezakt en vanmiddag wil ik weer proberen wat te sporten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
zo even een tukkie doen....
Zou me maar een beetje rustig houden en het sport beperken tot gezonde beweging in de frisse buitenlucht! Fietsen of wandelen!
Heb hetzelfde probleem sinds ik de paarden aan huis heb en doordeweeks rond 4.45/5.00 u op moet. Uitslapen is tot 7 uur, maar meestal wordt ik rond half 7 vanzelf wakker. En als ik wakker ben kan ik niet blijven liggen omdat ik naar de paarden wil
Ik sta dan op, gooi de paarden naar buiten en geniet even van het ochtendgloren en kruip dan nog met een kopje thee onder een deken op de bank, om in het weekend dan tot een uur of 10, 11 te slapen nadat ik nog even wat gebokt/tv gekeken heb. Lekkere muziek op en dan zo nog een paar uurtjes slaap extra pakken. Ik heb me er bij neergelegd en vind stiekem die stille uurtjes 'sochtends ook wel heel lekker. Als het heel mooi weer is sta ik soms al om 7 uur in de wei onkruid te wieden ofzo, dan is het zooo heerlijk buiten, alleen op de wereld met het ochtendrood en de herten langs de bosrand.. heeft ook zijn charme toch?

op zondag gaan we altijd met een groep ritten dus ben ik aan tijd gebonden. Ik dood mijn tijd achter de pc tot mijn man wakker is, dan ga ik meestal met de schone was aan de gang enzomiep1979 schreef:Dat kan ik dus nietzo even een tukkie doen....
Oei en je tobt al zo lang, hadden ze niet eerder wat kunnen geven?
Door je longen slaap je waarschijnlijk ook echt bagger.....
Geen prednison erbij gekregen zodat je er als een turbo vanaf bent?
Dat sporten.... moet dan nouZou me maar een beetje rustig houden en het sport beperken tot gezonde beweging in de frisse buitenlucht! Fietsen of wandelen!
)
welkom vroege vogels!
Als iemand me dat had verteld toen ik nog in Venlo woonde had ik hem voor gek versleten, vond half 7 al vroeg opstaan
het stomme is dat ik er geen moeite mee heb omdat ik er in de zomer toen we net verhuisd waren en er nog geen verduistering van de slaapkamer was 'vanzelf' mee begonnen ben (toen wel heel erg irritant). dus het is echt mijn eigen bioritme geworden. Ben letterlijk van een avondmens een ochtendmens geworden nadat we naar de boerderij zijn verhuisd. Ik werk ook maximaal 4 dagen per week en vaak ook een dag pas om 10 uur ofzo en dan probeer ik ook echt nog minstens 2 uur extra te slapen op de bank, dus al met al valt het wel mee en pak ik toch wel mijn uurtjes slaap mee. Maar voorheen moest ik echt de wekker zetten in t weekend om een beetje op tijd op stal te zijn, nu heb ik geen enkele moeite meer met opstaan omdat ik meteen door kan naar de paarden
mijn kopje thee en rustige muziek zijn wel een vereiste, mijn vriend moet niet mee willen opstaan en mijn routine verstoren want dan ben ik sjago, wil wel graag nog ff kunnen slapen met lekkere rustige muziek op
maar terug naar bed lukt dan weer niet.. 
heerlijk

23.00 uur lag ik op bed* 
Als ik wel een wekker zet dan ga ik om de zoveel minuten kijken hoelang het nog duurt voor hij eindelijk eens af gaat
...
Ik zet de tv op sleeptimer en val meestal na een uurtje in slaap. Maar ik heb het ook jaren zonder tv op m'n slaapkamer gehad dat ik gewoon heel vroeg wakker werd, dus dat maakt bij mij niet uit. Ik ben ook meestal wel vrij ontspannen
Ik werd wakker, wist wel dat ik naar het toilet ben geweest, maar er lag een verpakking van sultana half leeg naast mn bed... M'n huisgenoot was niet thuis, dus.... Scary
Maar ik heb nóóit eten op m'n kamer. (hekel aan kruimels in bed)
Vanacht stond ie op een kier.
en dit helpt wel enorm. Als ik dit niet doe: dan slaap ik enorm slecht vanwege de malende gedachten die ik niet kwijt kan.