Los in mijn vel zegmaar..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Los in mijn vel zegmaar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 07:25

Het is ook meer dan het psychologische, smetplekken, rotte navels, het gevoel van los vel is ook vies op zich (niet dat het gevoel van gevoelloosheid na een operatie beter is), wat denk je van daten leg het maar is keer op keer uit, of gewoon gaan zwemmen. Of de pijn van de gevouwen borsten in de bh

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 07:36

Ik had altijd maatje 40, dat paste bij mijn lengte en bouw. Ik ben 1.80 lang en niet heel smal gebouwd. Op het einde van de zwangerschap woog ik 104 kg (27 kg zwaarder dan daarvoor) en meteen na de zwangerschap zat ik in maat 46 :(. Nu, 2 jaar na de zwangerschap ben ik nog steeds 13 kg zwaarder dan vroeger en ik krijg het NIET meer weg. Dat is niet het ergste, maar ik heb veel last van overtollig huid. Ook zit mijn hele buik vol met straie, net een maanlandschap en heb ik die vervelende hangbuik/zadeltasjes als ik een heupbroek draag. Strak worden doet het niet meer, heb me sufgetraind, maar helaas. Ook al van die corrigerende broekjes gedragen, maar naar mijn idee let ik er zelf dan nog meer op en voel ik me juist nog ongemakkelijker.

Als ik de mogelijkheid had, zou ik zeker dolgraag naar een plastisch chirurg, maar dat is onbetaalbaar en wordt volgens mij ook niet vergoed. Ben nog nooit weer in een bikini of badpak geweest, wezen zwemmen in de zomer of in een strak shirtje. Ik voel me echt ongelukkig met mezelf.

Diaz

Re: Los in mijn vel zegmaar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 08:30

@lesilla, smetplekken ed heb ik niet, het zit nergens over elkaar, maar ben het wel met je eens dat het meer dan psygisch is.

Vooral straille ed is toch echt iets waar mensen naar kijken en je dus gaat verbergen om die reden..

Ik heb allemaal bikini's in mijn la, die droeg ik met mijn 85 kilo gerust. Alles was 'strak' dus no problem.
Maar nu met straille wil ik mijn buik bedekken, en ik weet nog niet wat ik met het rimpelige losse. Vel van mijn bovenbenen moet :(

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:33

Ik herken het ook heel erg, toen ik na de eerste zwangerschap weer op een acceptabel gewicht was was ik twee jaar verder en wilde we toch wel graag voor een tweede gaan... Ik heb na de tweede zwangerschap nog niet op de weegschaal gestaan maar mijn jongste wordt nu bijna een jaar en ik zit nog steeds in maat 44. Voor de zwangerschappen had ik maat 38.
Ook mijn hele buik, benen, heupen en borsten zitten onder straie, het is er bij mij tijdens de eerste zwangerschap in 1 nacht in gesprongen en bij de tweede is er nog wat bij gekomen. Ik voel me er ook echt vreselijk bij. En die hangbuik krijg ik ook echt niet weg. Het zit bij mij ook echt boven op mijn buikspieren.
Ik vind het in ieder geval wel fijn om verhalen van 'lotgenoten' te lezen.