Sapph bh's - Wat is vergelijkbaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:47

Prijzig? Je maakt een grapje....
Vind het erg fijne bh's, goede kwaliteit en dan heb ik er wel 30 tot 40 euro voor over. :)
En je hebt ook de basics, gewoon simpel rood of zwart of iets...Of vind je die ook niet mooi?

Ik snap niet zo goed waarom er hier mensen bh's van 80 euro aanprijzen als de TS duidelijk zegt dat het niet zo duur moet zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:53

Suzanne F. schreef:
[***], het is dat je die maximizer bh van de hunkemollerbanner niet nodig hebt maar die valt in omvang heel klein. Ik heb normaal 70C maar kreeg hem nu in omvang niet eens dicht. :D

Dat verschilt idd ook nog wel een beetje per merk :j
Van Marie-Jo kan ik prima een 70 hebben, deze blijven ook erg mooi. Als ik van Freya een 70 heb is 'ie me binnen de kortste keren te groot.

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 16:54

Die basics heb ik er inderdaad al een paar van, maar vind het toch ook wel een nadeel dat je dat bandje altijd boven een shirtje uitziet.

Ergens in een eerdere post heb ik aangegeven dat ik ben teruggekomen op het woord duur of prijzig. :)

Ik vind bh's van 80 euro inderdaad erg veel geld, maar misschien heeft iemand anders er wel wat aan.

Thanks, voor alle reacties!

goldith

Re: Sapph bh's - Wat is vergelijkbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:08

Die bandjes vind ik ook erg vervelend, daarom haal ik ze er ook af. Als je dat een beetje netjes afwerkt zie je er niks van en ze zitten (bij mij tenminste) nog net zo goed! :D
Is die website www.dutchdesignersoutlet.nl betrouwbaar? Zag er een aantal leuke bh's staan en ook wel aantrekkelijk geprijsd...

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:13

Grietzz schreef:
Die basics heb ik er inderdaad al een paar van, maar vind het toch ook wel een nadeel dat je dat bandje altijd boven een shirtje uitziet.

Thanks, voor alle reacties!

ik knipte het bandje er altijd gewoon van af :j

bobolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:19

ik heb al vaker bij dutchdessigners besteld altijd goeie service is mijn ervaring
en niet zo duur maar heb ook niet een extreem grote maat wel een maat die
snel uit verkocht is 85 D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:31

[LZP] > [MW]