Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tammii schreef:mmm.. ik denk als je zwanger ben.. dat je wel iets gemerkt had, zeker na zo lange tijd.. En neem aan dat de dokter dat dan ook wel onderzocht had.. Maargoed, even checken kan natuurlijk nooit kwaad! Je hoort soms gekke verhalen..![]()
Is het inderdaad niet mischien pfeiffer, ik heb dat ook gehad en had ook zo beetje de klachten die jij heb! helaas zo 4 jaar later ben ik nog steeds heel veel moe, en weet de dokter niet wat het is..![]()
Succes!
xlovelove schreef:Tammii schreef:mmm.. ik denk als je zwanger ben.. dat je wel iets gemerkt had, zeker na zo lange tijd.. En neem aan dat de dokter dat dan ook wel onderzocht had.. Maargoed, even checken kan natuurlijk nooit kwaad! Je hoort soms gekke verhalen..![]()
Is het inderdaad niet mischien pfeiffer, ik heb dat ook gehad en had ook zo beetje de klachten die jij heb! helaas zo 4 jaar later ben ik nog steeds heel veel moe, en weet de dokter niet wat het is..![]()
Succes!
Je kunt er naar 4 jaar nog steeds last van hebben.. Echt balen is dat.
Maar TS heeft de dokter al gedacht aan pfeiffer?
Wel beetje vreemd dat het nooit echt weg is geweest.. dus lijkt mij dat t gewoon die pfeiffer is.. of in iets anders overgegaan ofzo. heeeel irritant
Tammii schreef:xlovelove schreef:Je kunt er naar 4 jaar nog steeds last van hebben.. Echt balen is dat.
Maar TS heeft de dokter al gedacht aan pfeiffer?
@xlovelove: Jaa volgens mij kan dat ook gewoon, maar volgens mijn dokter kan je het maar 1x krijgen en kan je er nooit zolang moe van zijn..Wel beetje vreemd dat het nooit echt weg is geweest.. dus lijkt mij dat t gewoon die pfeiffer is.. of in iets anders overgegaan ofzo. heeeel irritant
![]()
@Ts: Weetje ondertussen al wat meer?